• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Sonja68 skrev 2010-06-03 08:13:36 följande:
    Ninnis; ha så mysigt på SPA, det är du värd

Tack!

• Ninnnis

EA, hur är det med dig? Något nytt på husfronten?

*försöker locka fram dig med en glass i solen*

• Ninnnis

Hörni alla södertöser, ska vi inte styra upp en träff i Hbg snart? Och norrtöserna också förstås, om ni har vägarna förbi *hint hint*

• Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-03 08:15:35 följande:
    Sonja, banansmajl?! Blommis, mäh! Var är glada gubben?

Ja, när munnen är som en banan, från öra till öra.

• Ninnnis

Sonja68 skrev 2010-06-03 08:24:50 följande:
      Ja, när munnen är som en banan, från öra till öra.

Aha!

• Sonja68

Jag tar mig inte längre söderut än Hufvudstaden i sommar.
    Vi har bokat färja Åbo-Sthlm på vägen hem från Moskva.
    Ska på ryska ambassaden i Sthlm och fixa nytt pass till T.
    Vi kommer bo i Uppsala hos vänner.
    Ett par dagar blir vi i El Stockholmo.

Nån gång ska jag ta med mig familjen på Sverigeturné, har jag tänkt. Jag har ju släktingar i Helsingborgstrakten (faster o farbror) och Malmö (lite mer avlägsen släkting men ändå), i Värnamo, Småland (pappas kusiner och mina småkusiner bor där) och så Stockholm och Uppsala. SAmt goa väninnan i Göteborg.
    Jag älskar Skåne och Halland på sommaren, har varit där mycket i min barndom

• Fru E

Ninnis-om du har Ben&Jerrys glasspinne framme så kommer jag ut ur min gömma

Två bud på huset men inte uppe i utgångspris än, nu väntar vi på den tjejen som var och tittade en andra gång och hoppas på att hon blir den tredje som lägger så att vi kan komma en bit till. Det första paret som la ville tydligen helst ha hus så mäklaren var inte säker på att de skulle bjuda över det andra paret nu men vi får se

Skickar en stor kram & till alla

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...