• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Bara jag får se er och höra hur ni låter.

Fru E skrev 2010-06-03 11:47:53 följande:
    Daa-vi är hemma men kaos råder i nya huset och flyttkartonger i det gamla så kanske jag kan ta mig någonstans

• Ninnnis

Daa skrev 2010-06-03 11:43:09 följande:
     Ninnis: vilken fin människa du är som går med på att följa chefen på spa!

Jo, du vet att man kan ju inte gå emot chefens order

• Fru E

Vi kanske kan samla ihop oss på något bra ställe i sommar så träffas vi andra med

• Daa

Det skulle vara riktigt roligt att ses hela gänget!

Fru E skrev 2010-06-03 12:02:42 följande:
    Vi kanske kan samla ihop oss på något bra ställe i sommar så träffas vi andra med

• Daa

På så vis. Order är order. Men jag tror ändå att du är en fin människa.

Ninnnis skrev 2010-06-03 12:02:30 följande:
      Jo, du vet att man kan ju inte gå emot chefens order

På tal om order: ibland jobbar vi tvärvetenskapligt i små team och nu har två av medlemmarna i ett av dessa team pratat med min chef, mer eller mindre utan min vetskap, och han har gått med på att jag ska vara med dem och hålla i en workshop i Stockholm i höst. Det låter lite väl spännande, men vi är ju ett gäng och det är ju ett tag bort, så det ska nog gå bra.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...