• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • lunagarden

Heloise skrev 2010-07-24 01:28:58 följande:
    Jag är inte ordblind eller så, men skriver snabbt och sullar till det å det grövsta ibland! Nåväl, ska tvätta barnkläder i evigheter för att försöka få bort gamla kläder lukten, och dvs gula fläckar som är kvar! Nattinatti

Toppen att få kläder Vi tror ju att vi väntar en flicka nu, men det vore ju mer praktiskt med en kille eftersom vi har en hel uppsättning efter Charlie som ju bara är 8 månader nu...

Blir spännande på tisdag, ska ni ta reda på könet?

• Aleta

Suck, regn, regn, regn. Jag kan som vanligt inte sova när det sätter igång att ösa ner utan ligger bara och nojar över alla trasiga tak och gamla byggnader som kommer att rasa in. Det har sina nackdelar att bo på landet ibland. 

Vad bra med kläder Heloise! Jag klagar alltid i barnklädesbutiker som har allt uppdelat i pojk- och flickavdelningar. Det verkar inte hjälpa. Flickkläderna blir bara värre och värre. Tjejer ska redan vid två års ålder ha åtsittande kläder och se ut som små dockor. Grrr.
    Vill man ha kläder som håller att krypa i så får man köpa på pojkavdelningen, för pojkar får tydligen ha bekväma kläder som håller att leka i...
    Vilket jämlikt samhälle vi har. Det är så man önskar att man var med på unisextiden.

Hoppas du hittar något fint Soldemor.

Hej, hej Didis, det var ett tag sedan!

• Heloise

Villemoa skrev 2010-07-25 11:19:47 följande:
    Grattis på bröllopsdagen Heloise & Panzer!!

Tack hjärtat!

• dfk

Åh, är det firande av bröllopsdag, Grattis Heloise!

Morrar åt den där knäppa pappan i efterhand...

Vilka roliga klipp Passion!

Hoppas att ni har det bra, själv rensar jag och bakar idag. Regnar ute, perfekt dag att göra kokostoppar doppade i choklad, lurbullar och annat gott.

kramar!

• lunagarden

Grattis, Heloise - är det ett år? Hur firar ni?

Här målas det tak i tonårsdotterns rum, äntligen lite sämre väder så man kan greja lite inne med gott samvete

• lunagarden

Cantaton skrev 2010-07-25 16:00:38 följande:
    Nu Turkiet!!

Trevlig resa!

• Im yours

Tittar in och säger hejdå .............. till alla tanterna. Ingen nämnd och ingen glömd. Jag har fullbokat schema ett bra tag nu, och kommer att lämna tråden.

Ta det varligt!! Kramar// Tant Liz

Svar på tråden Tantvarning numero 9