Tantvarning numero 9
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Lars är likadan, han är halvdöd innan han tar en alvedon. Jag trycke rinte i mig tabletter, men jag tar en alvedon om jag har ont i huvudet. Kanske för att ajg alltid är tvungen att jobba och huvudvärk+ korkade kunder är för mkt för mig
underbar sång:
Hallå, vi lever men är lite uppblötta...
Regnet följde med till el Stockholmo från fjället... blääää
Men i dag har jag i alla fall besökt Katarina kyrka, bara för att mina barn ville det, gissa om jag glatt följde med
Vacker var den (hon??) Är så vackert landmärke i Stockholm med sitt vackra torn, så när vi gick förbi för att ta gudsonen till Fjällgatan ville alla gå in, så då gjorde vi det!
Imorgon blir det nynäshamn och på onsdag gotland... det skulle visst bli regn där med...
Tjing
Ultraljud idag, tjohooo!!!
Blev inga linnekläder, maken tyckte att vi måste spara...men åndå pratar han så om att det är sommaroutlet där nere! öh!
Träffade en gammal arbetskamrat igår, som bjöd på lunch, var MYCKET trevligt. Och som vanligt när vi har träffats känns det rörigt och förvirrat i huvudet på den här tanten...
Oh ja, det här måste jag berätta:
I natt var Siena verkligen i full gas, hon var inne och höll på med något i prasseltunneln, hon snackade och prasslade där inne. Täänkte att det var någon insekt hon höll på med, så jag gick inte upp och tittade.
När jag kom upp i morse, så hittade jag en liten svart ram i hallen, som varken maken el jag kunde identifiera. På golevet låg också små svarta hårda saker, märkligt!
Sen hittade jag något som fick allt att falla på plats. I katternas drickabrunn finns ett filter med aktivt kol, som skall rena vattnet. Jag tor ut filtret häromdagen, för det såg inte fräscht ut, men lade det på diskbänken för att jag skulle komma ihåg att köpa nytt. Filtret består av en luddig "påse", en ram och aktivt kol. När jag hittade påsen, ganska söndertuggad, förstod jag allt. De svarta knopparna var aktivt kol, och hela prasseltunneln var full. Unge! Jag har dammsugat och plockat kol halva morgonen. En av grannarna har lovat att titta till henne under dagen, men jag tror inte att hon ätit av den.
En liten prinsessa är det i magen
Fick BF framflyttad 8 dagar till 25 dec. Hur gick det för er?
Wow, en femnin form av Jesus på G!
Hahaha :D
Fjosok har dragit igång en ny twittertråd! Bara så att ni vet...