Tantvarning numero 9
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Ja, mycket bebisprat var det här... Kul för er! Vink vink från Turkiet.
vinkar tillbaka från sommarfagra Skåne
...i stereo!
*vinkar från Norrbottenskusten*
Ikväll skall vi nog åka och köpa lite "fölsdedags"-presenter, vi har en 1-åring i morgon! Blir nog en liten fin dyna, blötmat med god sås och kanske någon ny råtta.
Tänk ändå vad tiden går! Känns inte som om det var längesedan jag vräkte ur mig här om makens tjurskallilghet - och så blev det så himla bra när jag stod på mig!
Hej älskade tanter,
hopas ni alla mår bra och har haft en härlig sommar! Här hemma har det byggts en innervägg så nu ska lill-skrutt äntligen få sitt egna rum. Dessutom har jag slutat helt på mitt gammla jobb skrivit nytt kontrakt med ett stort statligt företag i logsitik branchen och börjar jobba igen på allvar den 18 augusti. Känns konstigt efter tio år på samma företag. Det egna företaget finns fortfarnade med, men får nog sitta i baksätet ett tag till. J
Kram! <3
Vilket trevlig återseende, Tinker! Låter spännande med nya jobbet!
Grattis till nya jobbet TinkerBelle!
På väg in i någon sorts paltkoma, somnar snart...zzz
Tack tack tanter kära! Det ska bli kul att jobba igen.
Solde - ta något sötat äta genast!!!
Här är vindstilla och kvalmigt. Skulle itne skada med lite regn och åska, men det ser inte lovande ut tyvärr... ger mig tryckande känsla över pannan. vet inte om huvudvärken ska komma elelr inte.
Maken, dottern och svärfar håller på och skruvar ihop de nya möblerna som jag köpte på ikea igår. Fick dem hemkörda, men jag fick själv plocka ihop allt igår så idag värker armarna efter alla tunga lyft.