Tantvarning numero 9
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Kvällens kommentar från T: Vi såg ett program med en brittisk kille som hade jättekonstiga framtänder och läspade när han pratade med sin brittiska accent.
T frågar: "Mamma, pratar han lesbisk (läspisk) engelska?"
Sonja och Daa, ja vi hoppas verkligen. Imorgon ska vi i alla fall till banken och fylla i lite papper.
Hej tanter!
Hoppas ni haft en bra helg! Utställningen gick över förväntan, iaf när det gälle Amaretto! Han fick sitt andra certifikat (titel nästa gång, wow!) och blev uttagen att vara med i nominering till panelen. Han! Vår Nisse med världens rundaste assiettögon! Han gick inte vidare sen, men bara att vara med i nominering, stort!
I natt blev Siena faster till en liten blå-vit kille på 126 gram. Måste visa bilden för maken...
Nu är det sista veckan innan semestern och typ tusen saker som skall vara gjorda innan måndag vid lunch, pujh. Nu kör vi!
Duktig Amaretto
Ja, jätteduktig gosse!
Idag har vi varit hos banken och fyllt i lite papper. Vi kommer att behöva en medlånare (vilket vi fått i sambons pappa) så det är inte helt klart än, men jag frågade handläggaren om det var troligt att vi fick lånet om han ställde upp. Hon svarade "Det är troligt, det är inga pengar att tala om". Nu väntar vi bara på att få ett slutgiltigt möte med handläggaren och sambons pappa. Gaaaah. Det är så läskigt. Än mer läskigt är det nu när lägenheten lagts ut till försäljning (deras reservplan). De drar dock tillbaka lägenheten om vi kan ge ett definitivt besked innan visningen nästa helg. Åååhh...!!
Men nu kan jag ju visa den i alla fall:
Cantaton - ser fint ut, lycka till!
Canttant: Den ser ju jättehärlig ut! Vilket badrum! Och egen tvättstuga! Det är verkligen guld värt!
Haha, badrummet är det som är minst jag i lägenheten
Superfin lägenhet Canta Håller tummarna att den blir er!