Tantvarning numero 9
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Tack fina :) Säljarna håller också tummarna för att det blir vår. De älskar lägenheten så de vill veta att den hamnar i trygga händer.
Cantaton: det ser riktigt fint ut. *håller tummarna*
Pappa ska ju gifta sig nu i augusti och jag ska sjunga på bröllopet. Han och Lena ska välja varsin sång och sedan ska de välja en gemensamt. Nu fick jag veta vilken sång pappa själv har valt. "Kärleksvisan" av Sarah Dawn Finer. Och jag börjar nästan gråta bara jag lyssnar på den... framför allt efter allt vi gått igenom sedan i oktober. Hur ska jag klara att hålla tårarna tillbaka när jag sjunger den?
Här kan ni lyssna på den om ni inte hört den innan:
Nu har jag haft vigselövning med Kåseberga!
Hon är så duktig! Älskar hennes röst, men hon måste nog ta ett snack med sin stylist... Den kläningen gjorde henne inte alls rättvisa.
Underbar sång! Du kommer göra den underbart. Hoppas vi får höra den i din version senare
Igår var maken till ortopeden och de tog bort gipset och gjorde ett nytt. Han har fått en liten infektion i såret så de kunde inte ta alla stygn. Han ska äta penicillin i 14 dgar, sen återbesök. Behandling med Aircast i 6v ytterligare.
Tack för uppmuntran Jag får öva mycket, mycket, mycket. Du gav mig en idé på det lilla du skrev. Men det finns vissa som snokar runt här på BT, så jag kan inte skriva för mycket! Men tack
För övrigt har vi fått ett möte inbokat på banken på onsdag!!