Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Livets toppar och dalar

Hej på er alla underbara tjejer och killar!

Jo då.... bli inte förvånade nu, men helt klart att det döljer sig nån liten Sven bakom nåt nick här... tro mig. Nån liten kille som är såååå intresserad av det här emd ÄL test, glada gubbar, pms och spottings, jo du bit i den du.... jag är er allt på spåren! Men min pms ska du inte få nys om grabben 
    tjohooooo

fan är jag helt knäpp eller ??+
    'man kan ju börja undra.

men ärligt talat tjejer
    hur mår ni denna underbara och soliga dag?
    Trallallallla
    det var vacker väääääder!!!!! trallallalal

Lappis: håller mina stora gubb tummar för att kön inte ska bli längre utan tvärt om. Juni är vel fantastiskt bra!!! Hurra!"!!!

Tinga: blir så himla glad så jag nästan börjar grina över dina tre krovskivor. Fy faaaan vad härligt. Förstår dock att du inte riktigt vågar ljubla än. men åhhhh vad kul att läsa.

nenne: hej hjärtat! vad otroligt ofantligt mysigt det låter som ni har med pricken. Åh vad underbart! och vilken fantastisk kille som sover så bra. Tror också att han kommer plana ut snart. och det här med namn... ja det har verkligen tagit oss 3 månader att bestämmas oss båda gångerna. det är verkligen jäääääätte svårt att besluta. Kolla bara in den vånda cicci hade länge. Men det blev ju kasla bra och det kommer det bli för er också. är himla nyfiken på de förslag du har, inboxa om du vill

Shit vad ni har snackat smink och hudvård. Shit jag gör alldrig något för min stackars hy. är helt ointresserad. Tvål och vatten är det som gäller.
    Däremot så ryckte jag ju upp mig lite förra hösten och började sminka mig igen. KUL! jag gillar att ha blivit liter mer "kvinnlig". Köpte helt ny uppsättning smink från Dior och det är verkligen super bra. Körde med YSL och Guerlain förr i tiden men är verkligen nöjd med Dior nu. 

varför ska man hålla på´med hudvård och hur vet man vad man ska ha? Skit dumma frågor säkert men jag är heeelt novis på detta! men kanske inte är för sent att börja.

fruE kommer hålla stenhårda tummar för att FETet går vägen. åhhh vad kul det skulle vara med lite pluss i tråden och särskilt pluss genom FET och IVF som jag tycker är på tiden.

Mugglis är du också på g med FET? PB? får hålla både tår tunga och tummar då för er alla.

Jäklarns blodig pitt skit för er som fått mens. nu kan det vara slut på mens i tråden för så där 9 månader tycker jag!!!!!

Näehe ni.

har suttit hela morgonen med föreningens ekonomi. Kul men mycket jobb. Så nu ska jag bege mig ut i den underbara solen och faktiskt springa
    Tro det eller ej!!!
    helt jävla otroligt. 
    Men jag rider så himla mycket bättre om jag har mer flås och muskler . och ridning mina damer det är LIVET det.

Puss på er era kokosbollar.

justd et kokosen hur är det med rösten?
    Hoppas du kunde rösta iallafall

ha ha ha
    'vrider mig av skratt och frustar.
    Fyyyy vad KUL jag är

eller

not... 

• Fru FruLLan

Men herre jääävlarns vad långt och ovettigt det blöev

näe återkommer efter rundan

puisssssss

• Fru FruLLan

hej igen tjejer
    Sitter här svettig och luktar säkerligen inte hallonbåtar... men vem fan störs av det.
    jag är ENSAM HEMMA wiooooooo
    ungefär lika underbart nu som när man var tonåring
    fast det händer bra mer sällan nuförtiden....

ha ha ha
    Sven är liksom inget att fundera över
    lite vanlig idiotisk fruLlan humor bara.
    Jag syftade på han som jag är säker på heter Sven och som döljer sig bakom nåt nick här....
    Så inte alls så intressant eller viktigt heller.

Mugglan: no offense alls
    jag är i ärligheten jääävligt förvånad själv. Antingen har vel hjrärnskrynklarn skrynklat till mig ordentligt så jag blivit hyggligt normal???
    eller så är det åldern...
    eller så har jag barat vaknat upp ur dimman. vete faaan men håller med dig, jag är själv förvånad.

och jag har inte rökt på
    ha ha ha
    det är jag verkigen för gammal för... inte för att jag någonsin haft rätt ålder elelr intresse för sånt. men NU verkar verkligen för sent...

bla bla bla vad jag är... ja vaddå????

Lappis: Vad söt han är din make Och hoppas verkligen att du inte blir sjuk. Jag tycker alla runt omkring (inklusive vi) har varit så himla snoriga och ruggiga nu efter sommaren. Vad är det i luften egentligen. SD pesten eller?

Mugglis igen: Men vilken jävla jubel idiot!!!! gud jag hade blivit helt chockad och livrädd. Vilka galningar det finns.

Spännande med IVF er och FETar (eller FETs, vad kan det vara i plural?) jag kommer som sagt att hålla tummar och tår nogrannt och hårt.

frejan förresten: KUL med hundvalp och stora jätte kramar från mig i allt virr och stirr! Tänkte ta och inboxa dig!

Cicci: Hej! 40 grader låter nästan lite väl varm. 28 tycker jag vore lagom

• Fru FruLLan

Just det
    sorry att jag drog upp hela ansiktsvårds diskussionen igen. Men det är vel en del av mitt nya (främmande) jag att jag faktiskt börjat intressera mig lite. har som sagt alltid kört emd tvål och vatten men undrar liksom varför alla andra inte gör det. vad är det JAG har misat? varför kör alla andra med massa gojs. Kommer jag plötsligt vakna upp en dag och huden i ansiktet trillar av och jag ser ut som på V?
    Hmmm
    en svår fråga.

men om man nu skulle vilja veta vad man skulle behöva för prylar för sin hud. vad gör man då? JAG vet liksom inte eftersom jag tycker tvål och vatten varit bra.
    Så vem kan veta?

• Fru FruLLan

Näe men...
    Vad tror ni om lite lunch förljt av ett bad???
    kan det vara bra för kroppen och huden mån tro

• Fru FruLLan

näeeee men
    glömde ju pussen

pööööösssss

• Fru FruLLan

hejsan alla fantastiska tjejer!!!!

Åh mugglan
    Det här tamej faeen den bästa måndagen sen... ja inte faaan vet jag,.

GRATTIS fy vad underbart!!!!
    Jag blir så glad så jag blir alldeles tårögt. GUD VAD KUL!!!!!!
    Åh fy vad kul
    Faaan jag är så glad så jag bara måste svära lite till
    helvetes jävlars förbannade skit i helvetes BAJS rövars GRATTIS
    vad underbart roligt
    Grattis igen mugglan och mugglegubben och framförallt moa som ska bli storasyster!

Jag är inte den som är onödigt positiv eller positiv alls för den delen, men Mugglan det här kommer gå vägen! det tror jag bara!!!
    Fy vad roligt.
    har lust att svära igen men jag gissar att det kanske inte låter lika kul som det är att säga
    så jag vrålar vel ett stort fett GRATTIS igen då.
    KUL.
    Vad häftigt med ett pluss nu igen i tråden och efter så mycket kämpande, sorg och oro. Känns fantastiskt!

Härligt också, om än på ett helt annat plan, att snorkis kommit in i tråden. Tänker på er pch sigrid och hoppas att första dagen på jobbet gick bra. Eller iallafall så bra den kunde gå. Tänker på er.

Näe nu måste jag ner i tvättstugan.

Tror du mugglan undrade om jag var ledig, japp jag fick ju 4 veckors semester av min förra chef som komensation för en utebliven jurs. så jag har det helt fantastiskt underbart och NJUTER så skönt att vara hemma utan barn. Men om en vecka börjar jag nya jobbet.

PUSS .-p

• Fru FruLLan

Vad, får man inte ???
    Shit det visste inte jag.
    Men jag menar, jag tar ju inte ens ut semester från jobbet så hur ska dagis egentligen veta att jag är hemma. Tom enligt jobbet så är jag officiellt där fast ändå inte.

men jag tycker det är konstigt. Visst måste man vel få vara hemma utan att barnen är hemma. Man kan ju ha tagit ledigt från jobebt för att sköta vissa ärenden osv. Och jag har en kompis som jobbar en del helger och är då ledig mitt i veckan och då har hennes barn alltid varit på dagis. Så jag trodde helt klart att man fick det.
    Varför får man inte det?
    Intressant!

japp det är GRYMT skönt med egen tid.
    Synd bara att jag är sån liten "fröken duktig" så jag hela tiden måste göra något. jag önskar att jag bara kunde ligga i soffan och läsa böcker men jag måste hela tiden göra nåt vettigt typ städa sotera grejer osv. men i morgon SKA jag lata .

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    det var ett tag sedan jag var inne nu. Eller rättare sagt det var ett tag sedan jag skrev något. Jag har nämligen smygläst vid några tillfällen.
    Hoppas att allt är bra med er alla.

mugglan: Härligt med ett pickande litet hjärta på VUL!!!! underbart! grattis gumman och hoppas att du kan börja våga hoppas lite. Förstår dock att oron kan sitta djupt. har följt snacket om kub en del. Hopaps du får klockrent bra siffror trots ådler och sånt så det inte dyker upp funderingar. Kommer hålla tummarna.

nenne: Vet att du skulle på efterkontroll. har fått för mig att det gick bra hoppas att det är fallet. Har du läkt okej? hur känns allt. Hur känns själva tankarna på förlossningen nu? har ni fått bra hjälp eller ska ni fortsätta att förslka få reda ut det med någon?

telis: Kul emd intervjuer och hej gumman. du var borta ett ganska lånt tag från tråden verkar det som. Kul att du är här igen och himla kul emd intervjuer och så. Är det nåt du verkligen vill ha som du ska på intervju på igen nu? Hoppas det och hoppas att du får ett oppenerbjudande.
    ore: lycka till också till parnassia. Hopaps verkligen att det går super bra.

otroligt stora tumhållnignar går till EA som jag sett har fått en glassbåt (gulligt). hoppas vekligen verkligen att det ska bli en lhel tårta av den glassbåten.

Annars så har jag ju börjat nytt jobb och har därför inte tid eller möjlighet att hänga här så mycket. Man måste ju vara ordentlig iallafalld e första veckorna. men jag planerar att ha mer tid att spendera här väldigt snart!

Just det
    Tinga: Förstår absolut dina dubbla känslor inför kompisens tvillinggraviditet. Inte alls ett lätt läge. varma jätte kramar!!! och hoppas att det går bra med maten hemma hos er.

• Fru FruLLan

Tinga skrev 2010-10-20 13:17:05 följande:
      Är du gravid, eller?

ha ha ha
    det var inte det jag menade. Jag menade att jag snart kommer att vara så pass inne i jobbet och "ony" att jag inte behöver bry mig om att vara så super prktig och duktig hela tiden utan kunna hänga lite här.

hejsan alla tjejer
    Jo jag trivs bra på jobbet. jag är vel inte riktigt så insyltad i allt som pågår här och alla projekt än, som jag vill vara. Men det kommer vel. Jag gillar ju att vara mitt uppe i allt och ha tusen saker som hänger över mig hela tiden. men i början är det ju lite lugnare. Passar inte mig alls.
    Men jag får ge mig till tåls. jag lär få upp över öronen att göra snart nog gissar jag. verkar finnas en hel del att styra upp me like!

Hoppas att det gått bra för alla med sina intervjuer idag.

Lappis: Kul att det går framåt i kön.!!!
    Hoppas att det går ännu fortare snart så att det säger vips och ni är numemr ett!

Just det det glömde jag ju förut. Vad enormt kul att Snorkis har kommit tillbaka till tråden igen!!!! härligt. Låter dock som det finns en hel del i att önska hur omgivningen reagerar och behandlar er. Fy vad arg jag blivit några gånegr då du berättat om hur folk reagerar: Fy faan.

Mugglan: Tycker inte alls att det är politiskt inkorrekt det du skrive om ett fvp. Tvärtom. jag kan bara säga att vid en tredje graviditet kommer vi definitivt välja att göra fosterdiagnostik. Vi kommer skippa kub steget helt eftersom det bara är statistik och ja... statistik har ju sina stora brister. så näe ingen kub utan ett 100% igt prov direkt. utan att tveka. Så jag tycker inte alls att du ska känna nån som helst ångest över det beslutet. Bra tycker jag. Men visst är det en enormt jobbig process att behöva genomgå. Ingen tvekan om det. Men jag hoppas att det kommer att flyta smärtfritt och enkelt både fysiskt och psykiskt.

• Fru FruLLan

Just det snaily: vad fantastiskt att du gillar din mage och att vara gravid så mycket. Jag blir helt rörd och superglad av att läsa det. jag älskar ju också att vara gravid. det ÄR fantastiskt. men har du slutat jobba nu? det hade jag missat? är det pga av hur du mår och arten på ditt jobb. Eller är det för att du har komplikationer? När är Bf nu igen?
    Just det... har läst om allt strul i din familj, med sjukdomar och grejer.... STORA varma kramar!!!!

• Fru FruLLan

hej mugglan
    Du får jätte gärna maila inboxa mig den länken. Skummade bara just då och såg att det var någonting om kön på foster (som ju varit ett brännande ämne för mig... ) men jag hann inte kolla eller spara länken. och nu gissar jag att den är 700 sidor bort. Så inboxa på du.
    Såg förresten att du enligt det testet får en flicka till. Kul eller har du några som helst "önskemål".
    Snacka om politiskt inkorrekt
    det där med att det är vanligare att få tjejer om mamman är äldre. Det har jag dock hört, men som "skrock" mer, inte att det skulle finnas någon förklaring till det rent fysiskt som hormoner och så. Intressant.
    Vi borde alltså vänta med 3an ett tag

PB: nmen vilket pucko till chef!

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Snorkis: tycker att du har All rätt och lite till att känns om du tycker. Jag måste erkänna att jag tycker att det hade varit rent ut sagt lite konstigt om du INTE hade känt som du känner. faktiskt. Har man genomgått något så överdjävligt som du har så tror jag att de tankar som du har är helt naturliga och nödvändiga för att bearbeta och gå vidare.
    Nej, be inte om ursäkt över det utan förbanna välden och allt du vill för dess orättvisa, för det tror jag hjälper att komma vidare i cykeln mot acceptans. Men jag förstår att det känns fruktansvärt att känna de svarta tankar som du har. Men som sagt. Naturligt och jag har ALL förståelse.
    DEå får vi lov att komma ihåg att utbringa en 3 månaders skål för S i nästa vecka

Mugglan: tack för länken. Ska kolla in senare när jag får tid.

Åh brunch... jag vill OCKSÅ vara med. Men jag tror att den 7e är vi på landet

Nä'e hinner inte skriva mer eller läsa ikapp alla sidor. Måste jobba

Puss

Svar på tråden Livets toppar och dalar