Livets toppar och dalar
Hej på er alla underbara tjejer och killar!
Jo då.... bli inte förvånade nu, men helt klart att det döljer sig nån liten Sven bakom nåt nick här... tro mig. Nån liten kille som är såååå intresserad av det här emd ÄL test, glada gubbar, pms och spottings, jo du bit i den du.... jag är er allt på spåren! Men min pms ska du inte få nys om grabben
tjohooooo
fan är jag helt knäpp eller ??+
'man kan ju börja undra.
men ärligt talat tjejer
hur mår ni denna underbara och soliga dag?
Trallallallla
det var vacker väääääder!!!!! trallallalal
Lappis: håller mina stora gubb tummar för att kön inte ska bli längre utan tvärt om. Juni är vel fantastiskt bra!!! Hurra!"!!!
Tinga: blir så himla glad så jag nästan börjar grina över dina tre krovskivor. Fy faaaan vad härligt. Förstår dock att du inte riktigt vågar ljubla än. men åhhhh vad kul att läsa.
nenne: hej hjärtat! vad otroligt ofantligt mysigt det låter som ni har med pricken. Åh vad underbart! och vilken fantastisk kille som sover så bra. Tror också att han kommer plana ut snart. och det här med namn... ja det har verkligen tagit oss 3 månader att bestämmas oss båda gångerna. det är verkligen jäääääätte svårt att besluta. Kolla bara in den vånda cicci hade länge. Men det blev ju kasla bra och det kommer det bli för er också. är himla nyfiken på de förslag du har, inboxa om du vill
Shit vad ni har snackat smink och hudvård. Shit jag gör alldrig något för min stackars hy. är helt ointresserad. Tvål och vatten är det som gäller.
Däremot så ryckte jag ju upp mig lite förra hösten och började sminka mig igen. KUL! jag gillar att ha blivit liter mer "kvinnlig". Köpte helt ny uppsättning smink från Dior och det är verkligen super bra. Körde med YSL och Guerlain förr i tiden men är verkligen nöjd med Dior nu.
varför ska man hålla på´med hudvård och hur vet man vad man ska ha? Skit dumma frågor säkert men jag är heeelt novis på detta! men kanske inte är för sent att börja.
fruE kommer hålla stenhårda tummar för att FETet går vägen. åhhh vad kul det skulle vara med lite pluss i tråden och särskilt pluss genom FET och IVF som jag tycker är på tiden.
Mugglis är du också på g med FET? PB? får hålla både tår tunga och tummar då för er alla.
Jäklarns blodig pitt skit för er som fått mens. nu kan det vara slut på mens i tråden för så där 9 månader tycker jag!!!!!
Näehe ni.
har suttit hela morgonen med föreningens ekonomi. Kul men mycket jobb. Så nu ska jag bege mig ut i den underbara solen och faktiskt springa
Tro det eller ej!!!
helt jävla otroligt.
Men jag rider så himla mycket bättre om jag har mer flås och muskler . och ridning mina damer det är LIVET det.
Puss på er era kokosbollar.
justd et kokosen hur är det med rösten?
Hoppas du kunde rösta iallafall
ha ha ha
'vrider mig av skratt och frustar.
Fyyyy vad KUL jag är
eller
not...