Livets toppar och dalar
AM
Ja Roffe går, eller han springer mest nuförtiden. det gäller ju att hänga med brorsan.
Jag har förstått att Hektor inte riktigt börjat än och jag förstår verkligen att det påverkar känslan med dagis. Inte kul att känna att ens barn inte riktigt kan hänga med om de andra snabbt drar vidare från sandlådan typ. Men han är säkert en trygghets kille som inte vill släppa sargen innan han med ALL säkerhet vet att han inte kommer trilla. Smart ochj kommer säkerligen inte leda till lika många blåmärken som andra får.
Det finns ju dom barn som är lite senare med talet med som på något sätt "lär" sig prata inna de yttrar något. De är helt tysta och bara lyssnar men den dag de börjar prata så kommer allt klockrent. Ganska så farsinerande men säkerligen frustrerande och oroande för föräldrarna.
Muggles skrev 2010-08-23 15:29:32 följande:
Mugglan: Ja....
det är en ganska så lång historia och kanske kan trampa någon på tårna.
Ärs nej det gör den nog inte.
Men det finns vel ingen gamling i tråden som inte minns min super duper krasch i samband med roffe och mitt otroliga helvete jag genomled när jag blev säker åp att det var en kille i magen. Jag hamnade ju hos allehanda psykologer då och har fått en sån otrolig hjälp så det är fantastiskt. och det finns ju orsaker som gjorde att jag inte kunde hantera hela könsbiten.
nåja.
Nu är det ju så att vi gärnas skulle vilja ha ett barn till. och jag är ganska så säker på att jagh inte kan påverka könet på den ofödda bebisen MEN det finns teorier om ATT man kan just påverka detta.
Och jag tror kanske inte på det hela så mycket MEN vi tänker ändå gå in för att försöka med de råd som ges.
Inte alla
för shit tjejer.
de tjejerna som håller på med detta. ja DOM är galna på riktigt. Om det nu är nån som tycker att man blir galen at bara barnkarusellen vill säga.
Men men
Man ska lägga om kosten och undvika en hel massa grejer. Däreigenom mitt ÄLSKADE kaffe.
ÅHHHHHH vad jag saknard et.