Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Livets toppar och dalar

Tinga skrev 2010-08-27 08:54:17 följande:
    Telis förresten - det blev helt rätt med alla Piff och Puff i galleriet. Måste bara få berätta hur duktig jag var imorse; uppstigning 5.15, 40 minuters joggingtur och sen var jag på jobbet strax efter kl. 7. Jag ska hämta på dagis idag, så då får man vara tidigt på jobbet istället.

Är du galen människa
    Ut och springa så tidigt!!!!!!!!

varför sov du inte?

• Fru FruLLan

Hej tjejer
    Började läsa ikapp men insåg att jag inte hinner eller orkar göra det.

Snappade upp att nenne kan få åka hem idag. HURRA vad kul hjärtat.

Shit vilken förlossning! blev helt mållös och tårögd när jag läste mailet (tack telis).
    Vilken brutal upplevlese. det är ju inte alls så favvo nennes förlossning skulle få gå till. hur i heleeeeelvete kan de ha missat att han va så stor och inte satt igång det tidigare det är ju obeskrivligt.
    En så liten människa ska inte behöva klämma ut nåt sånt stort. herreguuuud!
    jag blir helt uppräörd. Stackars nenne.
    Men vilken bedrift.

hade någon annan än vår nenne kunnat klara av det!?

Hoppas du läkt ihop någolunda och att läkningen går bra och snabbt. Och hoppas att pricken äter och mår bra. Vad OTROLIGT fin han är!!!!! Vilken liten drömkille!

Mugglan: du får jätte gärna vara med i min galningklubb Du är såååå välkommen. Alltid trevligt med lite sällskap
    Vad skönt att du ska få prata emd någon. Hoppas den kontakten fungerar bra, om inte gå vidare tills du hittar en bra kontakt. jag tror ju som bekant stenhårt på att prata!

Men cicci: varför är jag en älg
    hur menar du nu....

Annars vad mer har hänt...

Just det OMS. Grattis till diagnos. det är i min värld alltid bättre att få en diagnos och veta än att gå och oroa sig och inbilla sig saker. skönt. Hoppas ni får bra hjälp och stöd.

Pb: Hur har det gått för sambon och förhöret och med chefen osv. Snappade upp att han hade nåt nytt jopbb på gång. Hoppas evrkligen han får det!

• Fru FruLLan

Men AM
    Du kan vel söka båda jobben?

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    Hoppas att allt är bra mer er.
    Tyvvär så har jag inte så myucket att säga för jag har bara skummat tråden i ett syfte. att hitta nån slags rapport från nenne lainen.-

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH
    underbara nenne
    och fina nenne familjen. Välkomna hem!!!!
    Åh jag både skrattar och gråter när jag läser ditt inlägg. Det verkar vara så underbart där på nenne soffan med make, barn, nancy och framförallt superkvinnan nenne. Och jag beundrar dig för din sprudlande livsglädje och positiva livsinställnign. Att du kan vara så glad och levnadsglad även fast du blivit överkörd av en bulldozer i skrevet och fått "babianarsel" ja det är otroligt.

Fan jag har ju känt mig mördbultat i skrevet efeter mina förlossningar och mina futtiga stygn. vad känner då inte du?

ja nenne
    det är så underbart att se din gula nuna här och jag önskar er allt mys i hela världen. NJUT!!!! men det vet jag att ni gör.

Hälrigt med bondingen mellan P och pricken förresten. Det gör mig också så sjukt glad!
    Puss puss puss

och puss på er alla andra hjärtan också.

måste tyvvär dra vidare nu!!!
    puss

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Har inte hunnit var inne i tråden så mycket som planerat
    orutinerat av mig!

Snaily: Urs blod gillar vi inte i några former. Särskilt inte om man är gravid. Men det är ju "normalt" med lite blod under graviditeter enligt många så kallade experter. Men jag förstår att du oroar dig. Hoppas för allt i världen att det inte kommer mer!

har ju skumläst lite så jag vet inte vad jag snappat upp. hann inte läsa allt för hgär väntar sushi.

Men Telis: Jag såg att du varit på intervju !!!! Wioooo vad spännande! Och så kändes det brea, ännu mer wioooooo. KUL. vad är det för jobb? nåt du verkligen vill ha? Åh vad roligt.- Alltid kul att blir kallas till intervvju.

Mugglan: nej men fyyyy vad gulligt med kortet till Moa. Vilken fin kvinna och vilket enormt intryck moa måste ha gjort. Fy vad kul.

Vickan: Angående att åka bort en helgg så är vel det helt lugnt om bara trollet tar flaska. Ja visst är det en fördel om maken är införstådd på det hela också men din man är ju en toppen prick så det är vel inget problem.Sen får du inte glömma att pumpa.

Hur mår nenne? Nån som orkar uppdatera. Hinner ej läsa ikapp.

AM: vad är det för säng ni beställt?

Näe nu kom sushin och vi ska fira lite! Så fram med bubblet!
    Återkommer!
    puuuuuuuuuuuuussss

• Fru FruLLan

Hejsan alla super tjejer¨
    ett tag sen jag sklrewv något, är ju smygläsare mellan varven.
    Skickar en kramn till frejan och alla andra som kan behölva. Skönt att det verkar bättre idag för dig snigel raringen.

Själv är jag hops min gamla super bästis i östersund och dricker vin. Faaan vad trevligt det är.

Såg nåt om nån lunch i sholm äe det på g eller. Vore kul att se er drakisar irl snart.

vickan förresten. Faaan vad kul emd jobbet. Klart du ska ta det om du får det. Pendla ÄR INTE kul när man har dagis barn. bara så du vet.

näe villöe bara komma in och säga hej och att jag saknar er!!!!!!

Nu ska jag återgå till vinet!!!!

• Fru FruLLan

Hej hej vinkar tillbaka ja vin är himla gott! Väninnan håller på att lägga barn så jag passar på att komma in till er. Verkar inte vara så himla många här dock. lappis: Hoppas också att kön inte ska bli längre,utan rent av kortare. Kul att fått in alla papper, en milstolpe. Vickan: ja visst går det ner massor. helt otroligt. Men sen planar det ut lite med ,atintaget när de blir lite större. DSet går ju bara raket uppåt med matkonsumtionen tills de är 1 typ. Men sen avtar det. Bra, kan nästa tycka att roffe kan äta lika mycket som mig ibland... Am förresten tycker du ska låta nån annan måla om ditt skafferi och ägna tiden åt nåt roligare. Och jag tycker det ska vara vitt. Fasiken vad härligt med ett riktigt stort skafferi, det skulle jag vilja ha. Er lägenhet måste verkligen vara kanon. Just det kom på att jag glömt att kolla hemnet, måste ju se om det kommit in nåt. Hittade drömtomten för en vekca sen men den såldes osedd 36 timmar efter den kom ut, så vi hann inte ens dit nenne: Häligt att pricken fortsäetter att växa. Har han fått nåt namn än?

• Fru FruLLan

Skumt alla radbrytningar bara försvann

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    Hoppas att alla mår bra och har det bra denna val kväll. hur i heeeelvete kan SD komma in i riksdagen är min fråga. Hpoppas nu bara att sista prognosen stämmer så de inte får nån vågmästarroll!
    Vet att ni diskuterat en hel del politik de senaste dagarna. Intressant men har inte haft möjlighetet att ge mig in i leken. har varit i norrland och sen på kräftskiva och hunnit med släktinvasion (som devis pågår).

Snaily: Åh hjärtat! Vad ledsen jag blir. man vill Aldrig att det ska komma blod under en graviditet. oavsett att massa läkare osv säger att det är normalt och i många fall heeelt ofarligt så tycker jag att allt blod bara ska hålla sig borta. Så stressande och oroande. fy vad jobbigt för er och verkligen extra jobbigt at det kommer när man måste umgås och vara social.-

Hopas att det slutat blöda och att det inte kommer mer. Fick du några svar alls? KOmmer ni följa upp det? Håller mina tummar för att det inte kommer mer och skickar stora varma kramar!!!! 

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    jäklarns vilka intressanta diskussioner om politik. Håller med dig koko att det verkligen varit intressant i tråden!
    Så klart är det ju alltid det....

Själv hoppas jag på underverkt att alliansen trots allt får egen majoritet när de sista rösterna räknas... men det är nog vääääldigt naivt....

Am: Har du bestämt dig angående målningen av skafferiet?

PB: Civilkurage!!!! Mod!

Just det EA jag har ju glömt att gratta till kortet!!! HURRA!

Kul att höra ifrån snorkis. Stor kram.

Snaily: Hur mår du gumman? Känns det bättre eller är det fortfarande lite deppigt och jobbigt. Förstår precis att du kunde deppa ihop över födelesedagen. Inte alls konstigt tycker jag! Blir själv jätte ledsen över sånt.  Grattis grattis i efterskott. och varma varma kramar!

kokos: Hoppas rösten är tillbaka igen!

nenne: har pricken fått ett namn? Hoppas ni har super bebis mys och att du läkt bra. Kram

tinga: hur går ätandet?

Vickan: hur gick intervjun?

Mugglan: Swkönt ändå att du inte ville ha jobbet men de ville ha dig.

Svar på tråden Livets toppar och dalar