Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Livets toppar och dalar

Nu är maken på ingång så nu drar även jag!
    Puss på er allihopa och ha en fantastisk helg alla raringar.

SKÅL

har varit och inhandlat en flaska champagne, en dunk rött, en dunk rosé och öl.

ha ha ha
    helgen blir nog bra.

• Fru FruLLan

Åh men  herregus snorkis!!!!
    Mitt hjärta går i bitar. Jag förstår inte helelr hur man överlever men jag hopaps ni finner en väg och ett sätt. Jag kan inte i min vildaste fantasi ens föreställa mig hur ni mår eller vad ni gått igenom. Det enda jag kan förstå är att det varit överjävligt! det finns inte ord elelr tårar nog för att lida med er.

Ett underbart vackerna namn och jag tänker på er och lilla Sigrid.

• Fru FruLLan

Jag satt också och funderade på det. men jag vet inte riktigt var det kan finnas stända forum. det liggr vel liksom i de siter som förmedlar forums intresse att de är just öppna och kan locka dit folk.

fast jag håller med. Ibland har man ju verkligen funderat om hur svårt det skulle kunna vara för någon att lista ut vem man var om de råkade snubbla över ens tråd.

• Fru FruLLan

Stängda forum så klart. Jag skriver verkligen som en kratta

• Fru FruLLan

Hej Nenne
    Har du några känningar?
    Jag vet inte hur mycket tips du fått om att sätta igång det hela.
    Men jag käkade Annanas som en dåre dagarna innan  Roffe kom. Men det var när jag öste på med Hallonbladste som det verkligen hjände något. Han kom ju 5 dagar tidigt vilket kändeas bra efter att ha gått över 10 dagar med Borren.

• Fru FruLLan

Fast så klart så vedt jag ju inte om det verkligen var teet som satte igång det hela. Men det står ju tydliga råd om att man inte ska dricka det i bröjan av grav för ev missfall så nåt ligegr det nog i det. Och jag tyckte att jag fick sammandragningar.

• Fru FruLLan

Säklert kommer den när den vill. Men vad sjutton man måste ju prova. Och ananas är gott, teet var vel okej. och att gnugga bröstvårtorna är nog bara bra för de behöver härdas lite inför sug-chocken som kommer inträffa. de första dagarnas amniing känns kan man ju säga.

Shit
    Tänk jag får dåligt samvete över att sitta och skriva "kul" saker här samtidigt som man vet att snorkis genomgår ett helvete. Det är så himla jobbigt.

• Fru FruLLan

och så klart är det ju INTE mig det är synd om i det här läget...

• Fru FruLLan

Vickan
    Cicci har en sån och är jätte nöjd!

• Fru FruLLan

Hons ska vel gnugga brösten MED vaderna!

Svar på tråden Livets toppar och dalar