Livets toppar och dalar
Gomorron allihopa,
Försöker läsa ikapp så gott det går, men kommenterandet blir det dåligt med. Men nu gör jag ett försök iaf!
Snaily – vad skönt att allt var OK på UL! Oj vad tiden går fort (& för dig med Oupsie! Redan vecka 18!) - för egen del tycker jag att det går rätt långsamt, går precis in i vecka 33 nu, så det närmar sig iofs!
Snaily igen – jag kan vara med i samma klubb som du, aldrig ngnsin rökt cigarrett jag heller (och inte kört moppe & inte tältat )
Apropå föräldrapenning, ism att vi väntade Amanda, så anordnade FK en "kurs" på några timmar, där många frågetecken rätades ut. Kolla på deras hemsida om det finns i din kommun, jag tyckte att mkt klarnade ism det.
Du har förresten samma födelsedag som min älskade mormor (kände igen det när du skrev det!), fast i år är det första gången som hon inte fyller år. Tänkte på det vid årsskiftet, jag skriver alltid in årets födelsedagar i kalendern & jag vet att när jag skrev "morrmor 98" att jag undrade om det skulle bli så. Det blev det inte Men å´andra sidan så tror jag att hon har det bra var hon nu är ngnstans nu. Amanda & jag pratar då & då om henne, senast igår, då Amanda började prata om när vi var vid graven i juli/aug & satte blommor & Amanda pratade om att "gamma-mommo" är i himlen
Nenne – PUSS på dig & din familj Låter som ni har det underbart!
PB med flera – hoppas ni har en underbar trådträff!
Koko, har nog inte sagt det, men välkommen hem från semestern! Hur känns det att vara tillbaka på jobbet? Lugnt förstod jag?! Är mannen din hemma i höst?
Kul länk med fuldansen, kunde inte låta bli att VB:a den till några kollegor
Apropå namn – på mellanstadiet hade vi fyra (!) Magnus i klassen