Gomorron på er, hoppas att ni haft en fin helg!
Jisses vad det blåste här igår - halv storm Fast perfekt för att flyga drake - var en sväng hos några kompisar vars son precis fyllt fyra & han hade fått en starwars-drake. Tror nästan att kompisen & jag var de som tyckte det var absolut roligast
Måste nog köpa en drake till A inom kort!
Ore, imorgon är det min tur att åka till Ullared, senast var 1½ år sen! A har studiedag imorgon, så vi åker ner till mina föräldrar efter jobbet idag & efter frukost imorgon lämnar jag henne där & drar till GeKås, där jag sammanstrålar med en kompis som kör direkt fr Gbg. Brukar vara rätt nöjd efter tre timmar eller så. ...och nu som höggravid gäller det nog definitvt Ska bli kul i vilket fall som helst, tänkte bla shoppa lite inför A's födelsedag i nov.
Snorkis - vad skönt att fikat gick bra & härligt att läsa det du skrev om nästa års kalender Min egen erfarenhet är att när man är mitt i sorgen så går det otroligt mkt upp & ner, väldigt snabba kast liksom. Ena stunden är man lycklig över att man finns, solen skiner & ngt i tex naturen bara är sådär supervackert, sekunden efter forsar tårarna, för att jag kommer att tänka på att (i mitt fall) brorsan som inte får uppleva detta vackra, fina ögonblick. Fast ngnstans så tänker jag att han gör det ändå, på sitt sätt, ngn annanstans ifrån bara. Funkar trösterikt för mig. Känner igen det där med att dela med sig av smärtan & prata om det. Minns att bara jag var öppen om det, så fick jag höra många andra väldigt gripande människoöden, som folk annars inte hade berättat för mig. Det hjälpte också mig.
Oupsie, usch för foglossning & jobbigt när det är så illa att det krävs kryckor! Jag kände av min foglossning runt vecka 20 första gången, men sen nu senaste månaden så har det faktist blivit aningen bättre. Ok, jag undviker trappor & att gå långa sträckor, men eftersom det var likadant förra gången, så är jag glad att jag slipper kryckor etc.
Säger också nej till torkskåp förresten! Vi hade också möjlighet till det, men prioriterade förvaringen & sen i vårt fall så kan man stänga om tvättstugan & om då torktumlaren är på, så torkar tvätten på ställningen därinne väldigt kvickt pga all värme som tumlaren avger.
BS - vilken virrig mamma med alla tips & INGET som var rätt Ok om ett eller möjligen två inte var ok, men nu allihopa Hoppas att resan hem gick OK förresten!