Hallå en lördagseftermiddag
BS: Måste varit rätt frustrerande att åka på en runda med vad din mamma tipsat om och INGET stämmer...! Lät trevligt att komma iväg på en lunch
Snorkis: Skönt med en bra dag efter en dålig! Tror precis som du att sorgen är lättare att bära om man delar den - och kom ihåg att vi är många här i tråden som också gärna tar emot en del...!
Mugglan: Hoppas VERKLIGEN att det inte är något med blodet... 12 dagars väntan, alltså. Bara 11 nu, kanske?
Undrar också över Telis... Hoppas allt är ok
Fru E: Trist med krånglande MC... Särskilt när det sannolikt inte är så lång tid kvar att åka på heller.
MSW: Knepigt med blodvärdena som hoppar som jojo... Hur går det med flyttstöket?
Själv var jag i Ullared igår. Pust - mycket folk. Och redan när jag kom ut till bilen kom jag på tre saker jag glömt att handla, plus att en del grejer jag ville ha inte fanns inne. Men men, allt går säkert att hitta någon annanstans. (Fast den största fördelen med Ullared är ju att allt finns i samma affär... Om det finns inne då, alltså...)
Lyckades bli arg på maken för att han inte saknade mig när jag gick ut för att flytta bilstolen mellan våra bilar och ta in de sista kassarna. Dörren till trapphuset låstes medan jag var ute vid bilen, och jag hade inte den nyckeln med mig ut... Han låg och kollade på TV:n. Förr eller senare hade han väl kollat efter mig, men nu hann jag bli rejält irriterad efter en knapp kvarts vankande innan grannen (!) såg mig och öppnade åt mig.
Därefter var lillkillen orolig. Vaknade och skrek, kräktes, somnade om, vaknade, kräktes, skrek, och fortsatte sedan vakna och skrika med någon halvtimmes mellanrum. Framemot 3 på natten lugnade det sig dock, tack och lov. Stackars lillkillen, han har faktiskt aldrig skrikit så mycket!