Supersnygg klänning, Klockarbol!
Härligt att AM:s barnfria helg blev så bra Jobbigt för barnvakten dock, men personen i fråga hade ju blivit förvarnad, vill jag minnas...
Intressant kalas, BS. Har en släkting som hade bondgård med mjölkkor när jag var yngre, tror dock att de la ner det mesta när jag var i tioårsåldern eller så. Men innan dess så fick kalas timas in före eller efter mjölkning
Tycker också det är jättebra att få höra från Snorkis om olika bemötanden, och hur det känns... Jag tycker själv det är svårt att veta hur man ska bete sig, särskilt gentemot folk man inte träffar så ofta men ändå har litet koll på... Men kondoleansbrev låter som en bra idé... Då kan man ju visa att man bryr sig, men behöver inte nödvändigtvis vara rädd för att säga fel sak. Vet också vad Snorkis skrev inför sin första jobbdag, om att hon var rädd att bryta ihop när folk beklagade sorgen... Svårt sånt där...
Angående fotona på S så skulle jag också gärna vilja se dem, om det någon gång blir tillfälle. Jag är säker på att hon är jättefin, och att man ser det även om hon ser litet annorlunda ut jämfört med levande barn...
Vickan: Härligt att ha fått in möblerna!
På avdelning husfix så ägnade jag mig litet åt sådant igår, jag och pappa fixade med köksinredningen. (Läs: Jag bestämde och var hantlangare, pappa fixade...). Det jobbiga när pappa hjälper till är hans vokabulär och attityd ibland... Jag vet att han föredrar att jobba med riktigt trä, och att ramperna ovanför överskåpen som är faner på mdf, var litet besvärliga. Men jag höll på att bli riktigt ledsen över all galla han öste över "skitköket" som jag köpt. Fast sedan bestämde jag mig för att inte bry mig... Insåg också att jag borde tala om för pappa att jag inte uppskattar att han säger så, ska försöka göra det om det blir tillfälle..