Livets toppar och dalar
Uppdatering ville Sweet ha. Hur tusan är det nu med allt?
Jag tycker det varit nåt alldeles otroligt mycket olika jobbintervjuer och funderingar på vad man egentligen ska jobba med/någonstans, visst?
AM, Telis, Cicci, Porchez, Vickan, Piggelin, Mugglan är några jag på rak arm kommer på har pratat om funderingar, förändringar, headhuntande och jobbintervjuer sista tiden? Fler?
Jag har min jobbcoach sista veckorna nu och har varit jätteglad för den kontakten.
Nenne har ju första spädistiden med läka, amma och påhälsningar och allt det som hon är mitt i. Snorkis träffade du nyss.
Tigas pojkar äter mycket bättre *peppar peppar* och hon tränar och är duktig och sund FAST hon äter en biscotti av sitt hembakta nu och då.
BS var nyss på Skördefesten på Öland.
Klockarbol plockar svamp, blir fruhippad och utelåst om vartannat.
Omsan har lite mer än vad som är mänskligt runt sig, men tester och diagnoser för egen sjukdom och dotterns ADHD-problematik jäte massor att göra på jobbet.
EA har klarat MC-kortet, renoverar järnet och försöker få folk att gräva upp plantorna hon vill bli av med i trädgården. Förutom att hon ska få eskimå tinad om några dagar.
Dramat med granntrådens Heloise och Panzerfausts katastrofsnitt och förlösning av liten Elise född i v 28+5 tog plats även i vår tråd förra veckan.
Frejis har varit inne och berättat att hon har det tufft, men väljer att svara alla som vill veta via inboxen för att situationen är känslig.
Frullan gör jätteframsteg hos psykologen och verkar ha det bra (fast nu var det väl ett tag sedan vi hörde ngt va?)
September håller på att få utrett alla dessa mf och hoppas på nytt plus snart.
Liksom Izzie som tyvärr plussade men sedan blev det mf.
Hattis jagar plus
och... vänta nu-VET du att Mugglan plussat? Precis på järsken innan de skulle göra FET!
Lappis och Kaninmannen har fått sitt godkännande och hade sist jag hörde plats 61 i (den jäkla) kön.
Koko har du ju träffat nyss själv...
jaha! Hjälp mig nu igen då!
Hus! Hus och kakel, klinkers och belysningar, bänkskivor och alla dessa val är sådan Oupsie, Ore, EA och MSW håller på med, bland andra.
Nu kommer jag inte på mer just nu.