• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Ninnnis

Jag har spenderat dagen med min fina gudson

Först hämtade jag honom på dagis vid lunch, sen körde vi till maken och tittade på stora maskiner. Sen lekte och badade gudsonen & vovven i havet en stund innan vi köpte fikabröd med oss hem till hans föräldrar. Efter att sedan ha promenerat, lekt vid bäcken och ätit glass var både liten pojke och liten vovve ganska trötta...

Nu sover maken och vovven på varsin sida om mig i soffan.

Imorgon kväll ska vi bowla och äta på restaurang med gudsonens föräldrar

• Ninnnis

Lanovia, åker ni imorgon? Hoppas ni får en härlig tripp! Tar ni med vovven eller hur blev det? 

• Hvidbrud

Tack för alla grattisar, hälsar lilla e! Det har varit en mysig dag och hon ligger och sover så sött på rygg i sin säng med ett leende på läpparna! Finaste unge! Så stor och så söt! Ballong ballong ballong är hennes nya ord... (ballåå...) Sonja: inboxa mig din e-mail, så skickar jag bild meddebums!

• Hvidbrud

Vassegoa! Loppan kör runt med sin dockvagn. Hon stannar och packar den med grejer hon gillar och hittar på vägen... (som pappas strumpa...) nu får jag fint trådbesök vilken sekund som helst! Oj vad det ska snackas!

• Sonja68

Åh, så underbart söt hon är Esther *smälter*

Katja sitter i mitt knä, vi är hemma idag och är förkylda. Hon tycker också att Esther är supergullig

• Fru E

Ninnis-även en liten Fru E sneglar på inboxen och säger ingenting mer

Hund ska även vi ha så snart vi bara kan! Kanske till våren och vi hinner/orka bygga hundkoja ute, blir ett värmande substitut till en liten knodd som inte vill komma.

Lanovia-vi kommer iordning lite mer dag för dag men nu när vi jobbar går det långsamt framåt vilket är lite frustrerande.....men tålamod som sagt

Sonja-här prioriteras det friskt med.........bokhäcken på framsidan hade behövt klippas, har 1 m långa skott men vi väljer att jobba på inne främst

Villemoa, Heloise-vad tråkigt att ni ska behöva ha så ont borde vara straffbart!

• lanovia 08

Prioritering sker här också. Vissa saker får bli förvuxna eller förbli omålade till förmån för andra saker och framförallt går E före allt.

Sonja tycker du prioeriterar väldigt klokt.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans