• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • ingenjörsbruden

Jag är lite snuvig....men halsonda har gått över rätt mkt...beror nog på att jag snarkar på nätterna.....värre när jag är snuvig.....
    Busan har fått för sig att vakna mitt i natten.....så nu har jag gått in o hämtat henne 2 nätter i rad så har hon fått ligga i dubbelsängen med mig....verkar sova mkt bättre där....tror nog hon osså tankar mammanärhet.....plus att maken blir frustrerad när hon inte vill sova....så då är det ju bättre hos mamma......hoppas vi inte lär henne ngt dumt bara.......vaknade 5 min innan klockan skulle ringa....gick då o la tillbaka stumpan i sin spjälsäng....hoppas hon sover ett par timmar till efter det bara.

Känner mig därför rätt trött o sliten....men ska vara ledig i morgon på Busans födelsedag o BARA MYSA o göra cheesecake....o handla present t busan....vad ska man ge henne??? Leksaker får hon säkert i drivor av släkten....vill ju att det ska vara lite finare o ett minne från oss....några tips?

• Ninnnis

ingenjörsbruden skrev 2010-09-09 07:02:04 följande:
    Ninnis: Hoppas "moffarn" hjälpte mot huvudvärken o att agilityn gick bra! Klart supermatten har en superhund (i marimekko-cape... )

Tänk så söt han hade varit i marimekko-cape!

Morfarn hjälpte skapligt och agilityn gick bra. Fast jag råkade ta en lite för lång powernap och fick jättebråttom (kom på att jag var tvungen att ge både äta och sätta spruta innan vi åkte), så jag fick äta kättfärssås och spagetti ut en plastbunke medan jag körde

• Ninnnis

Skönt att vara ledig imorgon, Ingis! Tänk att lillbusan redan är ett år! *hjärtar*

Jag ska också vara ledig imorgon. Bästaste väninnans sambo har hus i Smögen, så vi kör dit ikväll och ska tillbringa helgen där tillsammans med dem. Vovven ska få inviga sin fina flytväst när vi åker båt

• Ninnnis

Mäh! Jag glömde ju det viktigaste:

Hipp hipp hurra för finaste Daa!

HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAA!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-09-09 08:37:02 följande:
    Mäh! Jag glömde ju det viktigaste:Hipp hipp hurra för finaste Daa! HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAA!

Hurra Hurra Hurrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• Fru Bygg

Sitter på jobbet just nu och har fullt upp! Men är tvungen att logga in och berätta att cheesecaken igår blev jättegod! Den kan jag verkligen rekommendera! Lätt att göra och sen supergod! Maken blev jätteglad när han kom hem sen och fick lite cheesecake så mitt i veckan!

Kramar till er alla!

• Ninnnis

Fru Bygg, jag förstår att din make uppskattade den vardagslyxen  Vilken bra fru han har!

• Norrskensflamman

Slänger mig in lite snabbt: GRATTIS DAA!!! *skickar över blommor och massor med kramar* Ingis: Så härligt att vara ledig och fira Busans födelsedag tillsammans hela dagen *hjärtar Busan* Ninnis: Äta från en bunke i bilen Det är mina takter det. Det är tydligen samma lika att vara småbarnsförälder med ungar som ska på aktiviteter som att ha vovve som ska på aktiviteter. Känner igen mig! Och att snusa och sova med vovven är också så himla mysigt, jag minns att jag brukade lägga mig med min hund på vardagsrumsmattan (hon fick inte vara i soffor och sängar) och somna med henne. Smögen låter hur mysigt som helst Ikväll kommer våra vänner tillbaka till oss, imorgon är det återbesök och omgipsning och ny röntgen för lilla Dasha. Vi ska hjälpa dem med detta. K o T tyckte det var så roligt att vara rullstolschaufför, så de väntar otåligt att de ska komma!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans