• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Villemoa

Imorgon ska jag till BM igen och jag hoppas såå att magen har växt att den hamnar mitt på kurvan på SF-måttet. Har ju redan ett tillväxt-ul bokat den 20:e men jag hoppas att bebis inte är för liten.

• Norrskensflamman

Ni märker att jag är hungrig va? Fantiserar om mat och choklad och godis. Nä, nu måste jag jobba och sluta tänka på mat. Min soppa som jag åt till lunch var inte så mättande

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-08 13:20:43 följande:
      Äter danskarna salt lakrits då?
    Jag vet knappt vad det är för lakrits. Poletter, pesetos, skipper och allt vad de heter. Ofta från Haribo
  • Aleta

Håller också tummarna Villemoa!

Stackars hungriga Flamman!

• Norrskensflamman

Oj! Nu har ryska försäkringsbolagets svenska agent hört av sig till min make och bett att få en massa papper och uppgifter. Förmodligen för att kunna fixa assistans på flyget för våra vänner vars flicka bröt benet.
    Äntligen har de vaknat!! Vi var nästan beredd på att kontakta Herr Dimitrij Medvedjev   

• Villemoa

Tack för tumhållning!!

Ninnis: Skipper Mix är ju så himla gott! Det finns en speciell sort i dem som är supersalt. Tänk om de bara kunde ha såna i påsen *mums*

• Fru Bygg

Hej alla!
    Har verkligen inte hunnit sitta här denna veckan. Får väl se till att smyglogga in från jobbet imorgon istället.

Idag har jag storstädat hela huset. Eller ja, det är dammat, dammsuget och våttorkat. Det tar sin lilla tid med ett litet busfrö. Dels så har E lärt sig vart avstängningsknappen på dammsugaren är och sen älskar hon nog kläder, för hon har dragit ner den tvättade tvätten från stället fem miljoner gånger.

Ja, inboxa gärna lite röror till mig också! Det är ju så gott!!
    Behöver lite ny inspiration till mat just nu, har fastnat i ekorrehjulet just nu. Noll kreativitet när det gäller mat.

Lilla E har börjat äta det som vi äter. Hon älskar all mat, så det är skönt. Igår var det mousaka och det älskar hon! Min lilla prinsessa!

• Villemoa

*vinkar till Fru Bygg*

Visst är det härligt med barn som älskar mat! Moas favvomat är sushi! Sen älskar hon fetaost, delikatesskorvar, surkål (!), oliver m.m. Det är så härligt eftersom vi äter det mesta hemma.

Flamman: bra att försäkringsbolaget tagit sig i kragen! Vad betalar annars era vänner försäkringen för. Fixa assistans på flyget hem är det minsta de kan göra, inte lätt för mamman annars att flyga hem själv med en bebis och ett barn i gips.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans