• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Var det nån som sa LAKRITS?!? Släng hit, lakrits är det bästa jag vet!! *går iväg till skåpet och tar fram en påse lakritspengar*

Aleta: tack för länken till chokladbutiken! Och om det går för sig skulle jag också vilja beställa choklad av dig till jul.
    Spännande med jobberbjudandet! Säger som nån annan sa; gå på magkänslan. Vad ni än bestämmer er för så kommer det bli bra! Kram

Hvidis: förstår att det är jobbigt när lilla E släpper taget men som de andra säger, hon tankar mammakärlek.

Flamman: ja tack till röror!

• Villemoa

Aleta skrev 2010-09-08 13:19:47 följande:
    Alla sorters lakrits!!! Jag berättar hur det blir vid jul med chokladen. Kul att så många är intresserade. Heloise, smulade ostkrokar lät gott!

Det är ju extra roligt att beställa från nån som man känner

• Villemoa

Imorgon ska jag till BM igen och jag hoppas såå att magen har växt att den hamnar mitt på kurvan på SF-måttet. Har ju redan ett tillväxt-ul bokat den 20:e men jag hoppas att bebis inte är för liten.

• Villemoa

Tack för tumhållning!!

Ninnis: Skipper Mix är ju så himla gott! Det finns en speciell sort i dem som är supersalt. Tänk om de bara kunde ha såna i påsen *mums*

• Villemoa

*vinkar till Fru Bygg*

Visst är det härligt med barn som älskar mat! Moas favvomat är sushi! Sen älskar hon fetaost, delikatesskorvar, surkål (!), oliver m.m. Det är så härligt eftersom vi äter det mesta hemma.

Flamman: bra att försäkringsbolaget tagit sig i kragen! Vad betalar annars era vänner försäkringen för. Fixa assistans på flyget hem är det minsta de kan göra, inte lätt för mamman annars att flyga hem själv med en bebis och ett barn i gips.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-08 13:51:01 följande:
    Villemoa: Vilken gourmand till tjej du har Riktigt vuxenkäk alltså!

Ja, det är helt otroligt! Vet ingen unge som gillar den typen av mat, och i hennes ålder också! Ni förstår ju vilken gourmand hon är när hon hellre äter sushi än korv...

Fru Bygg: spännande med syskonförsök! Foglossningen är under kontroll som tur är. Vissa dagar gör mer ont än andra men jag får ju vila rätt mycket också arbetslös som jag är. Har sökt många jobb men ingen rektor har hört av sig...konstigt...ska ju bara gå på f-ledighet om en dryg månad Men jag söker jobb och gör min plikt, skulle nån mot förmodan höra av sig och vilja ha mig en månad så jobbar jag naturligtvis.

• Villemoa

Fru Bygg skrev 2010-09-08 14:07:34 följande:
    Nu har vi inte börjat med syskonförsöken ännu, tror att vi väntar tills efter flytten, så det är ett tag till. Men när man tittar på hur stor lilla E har blivit så är man riktigt sugen.

• Villemoa

Aleta skrev 2010-09-08 14:08:14 följande:
    Tänk vad mysigt Passionsblomman har det nu med trådbesök! Ska de vara med i snigeljakten undrar jag (eller har de gått i ide nu)?

Ja, hon vet allt hur man myser med olika trådbesök

• Villemoa

Heloise: åh, första gången att höra hjärtljuden är nåt alldeles speciellt! Då får vi in och rapportera båda två hur det gått

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans