• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis: vad irriterande med tablettkuren! Men, härligt med trådbesök! Oh ja, sushi är mycket dyrare än donken och pizza men ack så gott!

Heloise: skönt att allt såg bra ut på besöket hos BM. Vad säger hon om att du inte gått upp nåt i vikt? Det låter ju som att Jullan lägger på sig bra med tanke på SF-måttet.
    Huvudrätten låter gudomligt god! Recept på chevrégratinerad potatisgratäng tas tacksamt emot. Tapas/meze låter gott, risken finns ju att ni äter alldeles för mycket och inte orkar med huvudrätten, vet hur jag själv är när det finns småplock...

• Villemoa

Aleta: den där pastorn är verkligen skrämmande. Hoppas verkligen att han kan bli övertalad att inte ha Koranbål!

Bruttan: hej på dig! Jag skulle krokna av allt du har på tapeten just nu, du tar väl hand om dig själv också?!

Flamman: skööön kommentar

lanovia: ha en underbar helg!

Grattis till Bellabus!

Blommis: det låter skönt med en mellandag, passa på att vila lite så du har orken för tjocka släkten!

Själv har jag varit på shoppingrunda med min mini. Nu är jag helt slut och bara måste ligga i soffan lite, det är tur man har Pippi-filmer hemma...

• Villemoa

Vi har ätit sushi och nu ligger åtminstone jag i soffan under världens mysigaste ullfilt och bara latar mig. Happy Friday till alla!

• Villemoa

Gnäll på!!

Norrskensflamman skrev 2010-09-10 18:17:04 följande:
    Får jag gnälla lite *inväntar svar*
  • Villemoa

Aleta: vilken jädra unge!!  Bra att du sa ifrån!! Vad sa föräldrarna? Ha så trevligt på Liseberg!

Blommis: du gör så rätt i att strunta i att baka själv! Köpetårta är gott det också.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, tar dagen lite som den kommer. Vi ska iaf äta Toast Skagen. Idag blir vår prinsessa 2½ år!

• Villemoa

Flamman: jag skulle bli URSINNIG!!! Förstår att ni blir sura, sådär gör man bara inte!! Skulle skämmas ögonen ur mig om jag betedde mig sådär, men det skulle aldrig hända. Det va inte dåligt med vin han sög i sig, man tycker ju att han kunde köpt några flaskor själv...

• Villemoa

Heloise: innehållet i magen är jättefint! Men jag tycker inte att magen är så himla jättestor, jag har sett större i din vecka!
    Ska se om inte jag också kan få upp en magbild...

Om du fick en massa sammandragningar och foglossning tycker jag du ska skippa promenaden, det är inte värt det.

• Villemoa

Då har ju Panzer mer tid också. Kandiderar han i kommunvalet förresten? Nu är det bara en vecka kvar så får du åka till Ikea sen!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans