• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan: det var mig en jäkel till karl att gissa rätt! Tycker också att min mage är en "typisk" tjejmage, såg likadan ut när jag väntade Moa.

• Villemoa

Flamman: det är inget galet med dig, du är kär i din man!

Jag bjuder på Gott & Blandat om du inte hittar nåt annat i ditt skafferi.

Det var väl för väl att han kom med lite Asti, men han kunde gott kostat på sig några flarror till

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-13 22:39:49 följande:
    Exakt! Långa ensamma kvällar i veckan och en hel helg med manfritt

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-13 22:47:25 följande:
    Min man är ganska schysst ibland faktiskt: Idag skulle lilla K på dans direkt jag kom hem från jobbet. Han hade fixat med sin kompis, tillika T:s gudfar-gift med K:s gudmor, att han hämtade skruttan på dagis tidigare, sett till att hon fått i sig mat när jag kom hem så det var bara för mig att åka iväg med henne på barndansen. När jag kom hem hade han satt igång en köttgryta som stod och puttrade på spisen, så jag behövde bara fixa tillbehör. Det blev bovetekorn. Mumsans så gott det var! Bästa var att han gjorde det utan att knota eller vara sur o grinig och leka martyr, ni vet "suck vad jag får ställa upp och fixa och grejja". Nej, inget sånt. Ibland händer det, vet ni!

"Plötsligt händer det..."

Vad HÄRLIGT!!

• Villemoa

Ja, jag är själv förvånad över att jag är vaken så här dags. Man får ta vara på guldstunderna

Flamman: det gör du rätt i! En liten sked var kan de få, resten ska fina mamman ha!

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-13 22:55:06 följande:
    Hihihi! Visst ÄR det onödigt att ösa upp glass på en assiett? Bättre att äta direkt ur byttan. Sparar disk.

Helt onödigt! Jag brukar äta direkt ur Ben & Jerry-byttan

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-13 22:52:32 följande:
    JO, det är det som är så bra med honom, att han är full av överraskningar. NÄr man minst anar det, och när man behöver det som mest, ja då är han plötsligt DÄR och gör allt RÄTT Det är ju en väldans tur att han inte är ENBART hopplös och odräglig HELA tiden  

Ja se karlar. You can´t live with them and you can´t live without them..

• Villemoa

Blommis: det blir en otrolig skillnad med framför allt tavlor på väggarna! Vi har bott i huset i två år nu och ändå har vi inte fått upp tavlor/fotografier på vissa väggar än.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans