• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Då kan du ju få se vilken overall vi har till bebisen också

• Villemoa

Har ju skrivit lite på fejjan. Vi har vindfleeceoverallen från Polarn & Pyret. Kommer att köpa deras tjockare hjälmmössa. När hon ligger i vagnen sen i sin fleeceåkpåse + overall kommer den mössan bli lagom.

Heloise skrev 2010-09-14 18:50:48 följande:
    Åh vad bra, för jag och bäst H har gått igenom stan idag på jakt efter overall. Grejjen är att ajg har fått en overall av Panzers syrra, men jag vet inte om den är tjock nog. Känner att jag har två alternativ, antingen så köper vi en riktig vinteråkpåse och då duger nog den där overallen, eller så köper vi en tjockare overall.  Vi har en allround åkpåse nu. Sen hittar jag ingen bebismössa som är tjock nog
  • Villemoa

Fin åkpåse!! H har rätt, de har liknande på Lindex. Det hade jag glömt bort! Om du vill kan jag titta efter en sån åt dig här på Lindex så kan du ta den när vi träffas. Kolla annars på Lindex hemsida för där kan man shop online overallpåse till bilen kan ju va smart men det kanske räcker med den du fått av svägerskan?

• Villemoa

Ja det är roligt att köpa! idag köpte jag två bodies från H & M, en med röda hjärtan och en vit där det står I *hjärtar* Mum, byxor med hjärtan + helvita och två par sockor med samma text. Allt i tvåpack skulle länka men Iphone har inte flash installerat. Nu ska jag verkligen inte köpa nåt mer till bebisen, inte innan iaf. Ska gå igenom det jag har sen Moa och tvätta allt.

• Villemoa

Hej Daa! ja det är inte lätt det där med vinterkläder. Tycker fortfarande att det ibland är svårt att veta vad man ska ha till Moa ibland.

• Villemoa

Ja när det är som kallast kommer jag hålla mig inne, när jag inte hämtar och lämnar på dagis förstås. Tur att vi bara har 100 meter dit

• Villemoa

Ja här i Fjollträsk är det oftast mer fuktigt än riktigt kallt, om det inte är -20 eller så.

• Villemoa

Hej lanovia! Låter som ni har det mycket nu, glöm inte bort att hitta tid för vila och för varandra så ni orkar med renoveringen och livet.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans