• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa: bra att du kände efter och stannade hemma!

Blommis och Aleta: klart ni ska bli politker, ni uttrycker er så bra och har kloka tankar och åsikter!

Heloise: ååååh My So Called Life!!! Love it!! Kanske ska beställa hem boxen. Väntar för övrigt på att Dallas säsong 14 ska släppas, har de första 13 hemma.... Har massor av olika boxar när jag tänker efter, kommer komma väl till pass sen Kanske skulle börja om med Dallas från början....

• Villemoa

Heloise skrev 2010-09-21 11:52:24 följande:
    Jag har en lista på tvserier jag vill se men som jag inte hunnit se. Ex alla avsnitt av Weeds, älskar Mary-Louise Parker, Mad Men, ska vara kusligt bra. Jag har just gått igenom alla The Wire avsnitt och ligger i fas med The Mentalist, och Lie To Me( fast de har jag lånat av en kompis) Jag skulle lätt kunna bli en riktigt tvserie-junkie haha Fast just nu kollar Panzer och jag på The Shield, sen blir det Black Books. Min favorit serie alla kategorier är West Wing, "Vita Huset" på svenska, det måste vara den bästa serie som någonsin gjorts! Stark tvåa är Gilmore Girls som bara gör mig lycklig.

Weeds, The Mentalist och Mad Men verkar bra, har de två första säsongerna hemma av den sistnämnda.

West Wing är också jättebra, vi tittade mycket på det förut när det gick på tv men så rann det ut i sanden lite grann. Gilmore Girls följde jag slaviskt Gillar också Gossip Girl. Lyssna på mig, låter som värsta tv-junkien

Måste bläddra tillbaka så jag hittar receptet på din plommonkräm, jag har sån där gravid/niferex-trög mage!

• Villemoa

I mitt kök finns det alltid disk men också alltid choklad Det ska jag nog ta och äta efter maten...mums! Vi ska för övrigt äta lax, potatis, kall sås och haricotes vertes. Nyttigt och bra. Man skulle ju kunna tro att jag skulle utveckla grav.diabetes med tanke på att jag äter nåt gott varje kväll. Men sockervärdet har varit toppen hela tiden och jag har ju bara gått upp drygt 4kg. Visst måste man äta nåt gott om kroppen säger det till en? Jag menar, man ska ju annars i övrigt lyssna på kroppen när man är gravid...

Aleta: House of Eliott som är så bra, fullkomligt älskar den serien!! Måste nog beställa hem dem...men du, man kan faktiskt titta på dem fast man inte ammar!

Bruttan: härliga lilla I!! Bra att hon argumenterade emot mot knäppa läraren, han verkar inte ha alla hästar hemma....krya på er också, kram!

Heloise: stackars H! De borde ta och få hjälp med kommunikationsproblemen å det snaraste! Ja stryk borde han verkligen ha!

Blommis & Aleta: Tantpartiet it is och definitivt en chokladbrun och blommig handväska med mycket färger!

• Villemoa

Heloise: jag tycker också att du ska lyssna på din BM!!

Andbeyond: men fyy för mer blödningar!! Skickar alla styrkekramar jag kan!

• Villemoa

Heloise: men vad är det för jäkla chef!!   Så där kan man väl bara inte göra!!

Daa: vad bra att du fått erbjudande om hjälp!

• Villemoa

Flamman: klart du ska ha högklackat! Om det får dig att känna dig snyggare så ska du ha det, även om jag är övertygad att du är lika snygg utan!

• Villemoa

Bruttan: fy för halsfluss! Hoppas det snart är väck!! Vilka fina bilder från dopet och de i standardmappen Lilla Vild och Grodan är ju bara fööööör söta

Ninnis: KRAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Blommis: kunde inte låta bli att fnissa om din kommentar om Jackson Men det är ju helt sjukt att a) man kan bleka sitt anus och b) att man VILL bleka det!!

• Villemoa

Igår ramlade jag och Moa på bussen när chauffören tvärbromsade! Det var bara vi kvar. Jag skulle precis lyfta upp Moa för att sätta henne i vagnen när han bromsar in för att släppa fram en mötande bil, tre meter från hållplatsen. Moa ramlar på magen, jag håller henne i handen och "flyger" sidledes men jag klarar att hålla mig på benen. Det enda chaffisen säger är "förlåt" men han kliver inte ner från stolen för att kolla hur det gått för oss.
    När vi kliver ut känner jag hur himla ont det gör att gå! I vanliga fall gör det ju ont för mig att stödja på höger ben pga foglossningen men nu var det omöjligt! Det tog oss 10 min att gå hem, en strecka som vanligtvis tar 2-3 minuter. När vi kommer till uppfarten kan jag inte hålla mig längre utan börjar tokgrina för jag inte vet vad jag ska ta mig till. Ringer C och ber honom komma hem eftersom jag inte kan gå och inte kan ta hand om Moa. Jag hade så ont så jag inte visste vad jag skulle ta mig till!  
    Det var fixarkväll igår på dagis också och jag gick dit iaf, det var nog väldigt bra att jag rörde på mig för det onda släppte. Hade jag varit kvar hemma hade jag inte kunnat röra mig än på ett tag!

Så, det var mitt ego för idag. Nu ska jag läsa vad ni andra skrivit.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans