Heloise skrev 2010-09-21 11:52:24 följande:
Jag har en lista på tvserier jag vill se men som jag inte hunnit se. Ex alla avsnitt av Weeds, älskar Mary-Louise Parker, Mad Men, ska vara kusligt bra. Jag har just gått igenom alla The Wire avsnitt och ligger i fas med The Mentalist, och Lie To Me( fast de har jag lånat av en kompis) Jag skulle lätt kunna bli en riktigt tvserie-junkie haha Fast just nu kollar Panzer och jag på The Shield, sen blir det Black Books. Min favorit serie alla kategorier är West Wing, "Vita Huset" på svenska, det måste vara den bästa serie som någonsin gjorts! Stark tvåa är Gilmore Girls som bara gör mig lycklig.
Weeds, The Mentalist och Mad Men verkar bra, har de två första säsongerna hemma av den sistnämnda.
West Wing är också jättebra, vi tittade mycket på det förut när det gick på tv men så rann det ut i sanden lite grann. Gilmore Girls följde jag slaviskt Gillar också Gossip Girl. Lyssna på mig, låter som värsta tv-junkien
Måste bläddra tillbaka så jag hittar receptet på din plommonkräm, jag har sån där gravid/niferex-trög mage!