• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Solde: hoppas pillrena fungerar!

Fru Bygg: javisst kan man känna av ägglossningen! Det brukar jag göra och får de där flytningarna Aleta pratar om.

Daa: imorse var det kallt här också, -2grader! Det var mycket frost på backen så jag ville utbrista i "Hej mitt vinterland...".

• Villemoa

Villemoa skrev 2010-09-30 12:22:51 följande:
    Nu har jag varit hos BM; BT:120/80 Vikt: +2kg på tre veckor, totalt +6kg. Hb:109 så nu blir det till att äta två tabletter om dagen. SF: 30, har ökat med 3. Ligger fortfarande lite under kurvan. Socker: 5,6 Bebisen har inte vänt på sig och har hon inte gjort det när jag ska tillbaka om tre veckor så bokar hon in ett vändningsförsök på spec.mödravården. Lyckas inte vändningsförsöket, bara hälften av alla försök gör det, så blir det planerat kejsarsnitt. HUJEDAMEJ!! Hörrdu bebis, VÄND på dig snart!

Men hallå, vart tog radbrytningarna vägen?!

• Villemoa

Heloise: skrattade så jag höll på att kissa på mig angående din kommentar om piggelin i mufflan Tror att din BM menade att du skulle lägga glasspaketet PÅ magen så att Jullan skulle flytta på sig.
    Jag tror inte du behöver vara orolig för att hon inte vänder sig, det har mitt busfrö heller knappt gjort. Min BM sa idag att hon hittat ett skönt sätt att ligga på bara så jag antar att det är likadant med Jullan.
    Min BM sa också att här i sthlm väljer de att inte låta en föda i sätesbjudning men jag antar att det händer. Vill varken förlösas med kejsarsnitt eller i sätesbjudning så Pyret gör bäst i att vända sig snart!

Ha det så jättebra på Göta Lejon!!

• Villemoa

lanovia: håller med Flamman i det hon skriver!
    Mannens förslag till födelsedagen låter hur mysigt som helst!

Jag vet när lanovia fyller år men hon får säga det själv

• Villemoa

lanovia 08 skrev 2010-09-30 16:26:41 följande:
    Jag har ju redan avslöjat det Villemoa.

Missade det inlägget

Med foglossningen går det upp och ner, vissa dagar jobbig andra inte. Beror på vad jag gör för nåt. Men nu är det inte lång tid kvar

• Villemoa

Daa: men HUR tänkte de egentligen?!?! Jag håller med Flamman, ring och fråga om de verkligen har läst allt. Det låter ju inte klokt att de avslagit din ansökan!! Såg de överhuvudtaget att du väntar tvillingar? Nä, jag blir inte klok på FK ibland! KRAM

• Villemoa

Solde: hoppas att ni får lägenheten! Jag möblerade också lägenhet + hus i huvudet och shoppade möbler på IKEA istället för att göra viktiga saker när det begav sig

Blommis: härligt att jobbcoachen var bra!

Daa: helt IDIOTISKT att de inte ens ringt din chef!!!

Heloise: hur hade ni det igår?

• Villemoa

Flamman: vad spännande med bilköp!! Synd att det inte var närmare det här hållet! Jag bodde nära Örebro förut men det gör ju skitsamma nu

• Villemoa

Heloise: jag blir också tokig på alla dessa köer i Sthlm och av den anledningen är jag nästan aldrig inne i själva city. Vi har många köpcentrum runtomkring där vi bor som vi brukar åka till istället. Klart att det kan vara köer runtomkring men inte alls på samma sätt som närmre city.

Klart Panzer ska ha en WEBERgrill!! Du kan säkert övertala honom om nåt du vill ha sen när han befinner sig i ett svagt ögonblick, säg bara att det är till Jullan

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans