• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Blommis: trist att mannen inte fick jobbet! Jävla kärring om hon har ett finger med i spelet!

lanovia: skönt att ni börjar se ljuset i slutet av tunneln. Renoveringar kan verkligen vara dryga!

Heloise: klart man kan äta smörgåstårta till frukost! Om kroppen säger att det är det den vill ha, ja då ska den få det

Bruttan: Moa och jag brukar åka till Liljeholmens centrum för att shoppa. Tänk, vi kanske har gått förbi din pappa på torget

Nu har jag säkert glömt kommentera nån så jag skickar kramar till er alla!

Och, jag skulle inte vilja ha min muffla som avbild. Var skulle man göra av den liksom, hänga upp på väggen som konst

• Villemoa

Ninnis: nej, det är ingen fara tack och lov! Hade jag hunnit lyfta Moa så hade vi nog slagit oss rejält! Det var tur han körde rätt långsamt annars vet jag inte hur det gått.

• Villemoa

Åh Aleta, gråter en liten skvätt här också! Klart att ni ska begravas tillsammans, vad fint! *snyft*

• Villemoa

Heloise: VARFÖR måste han hålla på sådär?!? Blir så ledsen för din skull, kram!

• Villemoa

Låter som ni alla haft en bra helg hittills!

Vi har idag varit till Farsta Centrum som firar 50 år som centrum. Tror att halva Sthlm var där! *puh* sen åkte vi och tittade på mannen som hade innebandymatch. Moa hade med sig sin lilla klubba och sprang runt på planen i periodpaus. Bollen hade hon i handen

• Villemoa

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS OCH HURRA för Flamman på hennes dag!! Hoppas du får en UNDERBAR dag trots bak-nedgångarna igår!! Kram

• Villemoa

Blomman: vilken bra tränare att markera att det inte är okej!

Solde: grattis till bra resultat!

Hvidis: hoppas det lättar på hemmafronten snart, kram!

Heloise: förstår att du blev lite orolig men som de andra sagt är Jullan bra skyddad. Hoppas du inte har alltför ont!

Bruttan: JAAAAAA träffas och fika vore jättekul!!! Pratar vi om fredagen den 22 okt då?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans