• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hon skulle frysa framför allt Hvidis

• Villemoa

Flamman: MUMS vad gott med tårta!! Vill ha, vill ha, vill ha!!

Imorsen fick jag sovmorgon eftersom C gick med Moa till dagis, såå skönt att inte behöva gå upp tidigare. Man får passa på och njuta, det är inte ofta gubben jobbar hemifrån på förmiddagarna.

• Villemoa

Jaa, så skönt verkligen! Behöver heller oftast inte stressa till dagis då det ligger ungefär 100 meter bort...

Jag är svensklärare, du kan få gå på undervisning hos mig

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-09-15 09:40:30 följande:
    Såg ni Idol igår?Den skäggiga killen som var så himla nervös, men hade sammetsröst. Han har jag sjungit  mycket med i kören. Han gick först i barnkören och sedan i gosskören och sedan diskantkören. Själv sjöng jag i ungdomskören då och vi samarbetade mycket. Han borde raka bort skägget, för han är så fin den killen. Som pojke var han så himla söt... och fina bruna ögon. Men hans tjej var ju suverän på att sjunga! Jösses, vilken pipa. Och hon Lisa Ekdahlkopian på slutet var bra också.

Ja, han var jätteduktig! Hoppas bara att hans nervositet kan släppa sen på slutaudition. Hans tjej var asduktig!!
    Jag undrade om du kanske kände honom eftersom jag såg att han kom från samma ställe som dig

• Villemoa

Heloise: att profylaxandas är jättebra, det gjorde jag ända fram tills jag fick EDA:n. Har dock inte gått nån kurs utan laddade hem Signe-kursen som både jag och mannen läste på. På så sätt kunde han också hur man skulle andas så han kunde coacha mig när jag tappade bort mig. Kursen finns här:

http://sahlgrenska.se/Pages/87191/signekursen.pdf

Sen är det så att man faktiskt kan bli positivt överraskad om man föreställer sig det hemska, så var det för mig!