-
Jättehemskt!!!Villemoa skrev 2010-10-22 19:33:04 följande:VAD är det som händer i Malmö egentligen?! Folk skjuts till höger och vänster. Läskigt är bara förnamnet!
-
Oj, Heloise! Vad onödigt att ni ska behöva roa er för vattkoppor också!
Kram, kram, kram! -
Spännande Ninnis!!! Det är ju en plusvåg har vi bestämt, så det måste sitta i!
Härliga Elise, hon kan minsann säga ifrån!
-
Fru E, så sorgligt med mormor. Många kramar till dig och din familj.
-
Oj, en stor dag i morgon för flera!
Här ska också hållas tummar! -
Jippie!!!Panzerfaust skrev 2010-10-24 21:59:28 följande:Alldeles strax kommer ni få se Elise bada...
-
Lilla pyret! ♥
Det går liksom knappt att förstå hur liten hon är, men nog kunde hon vifta och protestera!
Helt underbart, aldrig hade jag väl kunnat föreställa mig att jag skulle sitta som klistrad framför en badande bebisfilm i 7 minuter.
-
Kram, kram, kram Blomman!
Hoppas de ringer snart och ger besked hur du ska göra med doserna. Så jobbigt att gå där med frågorna snurrande och bara vänta.
Jag önskar vi bodde närmare varandra!
-
Inte röda alltså?passionsblomman skrev 2010-10-25 11:28:56 följande:Aleta, det är förresten inte jag som bytt byxor med dig! För så här vid näamare kontroll så är visst sambons byxor ett helt annat märke och ffa en väldigt annan färg!
Nä, jag kunde inte påminna mig att ni var rödklädda någon av er, men jag frågar alla som var här i vintras för säkerhets skull.
Tack för att du kollade. -
Trist med bileländet, man vill inte ens tänka på vad de kostar att ha egentligen.