• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-09-23 12:03:24 följande:
    Hoppas någon som fått jobb ångrar sig och det blir en ledig plats. Snabbt!

Åh, det hoppas jag också!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-09-23 14:26:00 följande:
    fniss fniss fniss när jag var ung och kåt tänkte jag att man skulle göra gipsavgjutningar av de penisar man mött på sin väg igenom livet, sätta upp dem på en sån där platta som man hänger älghuvud på (men mindre då, alltså ) och skriva nedlagt byte och datum.... Den samlingen skulle jag inte vilja att den kom i mina barns händer...

Underbara Hvidis!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-23 23:06:15 följande:
     *tittar ned på min muffla som förmodligen skulle stämma in på den beskrivningen av köttbiffar och jag har besvär både vid cykling och ridning, men ALLA som mött henne har velat komma tillbaka *

Tack för att ni får mig att skratta, underbara ni!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-09-24 10:46:35 följande:
    Skickar kramar till er alla och LOVAR att komma in till er snart

Ja, det måste du! Jag saknar dig

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-09-24 10:13:40 följande:
    Ninnis: nej, det är ingen fara tack och lov! Hade jag hunnit lyfta Moa så hade vi nog slagit oss rejält! Det var tur han körde rätt långsamt annars vet jag inte hur det gått.

Fy vad läskigt! Tur i oturen skulle man kanske säga då...

• Ninnnis

Daa skrev 2010-09-24 11:55:45 följande:
    Fru E: kul att se dig! Men har inte du kört upp? Hurgickdethurgickdethurgickdet?

Oj, det var nog jag som glömde rapportera vidare... Jag fick sms av Fru E när hon hade klarat det, men jag hade inte tillgång till dator då. Sorry!

*läser ikapp*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-09-24 12:09:38 följande:
    Ninnis: många kramar till dig. Det blir nog skönt att komma bort från allt ett tag. Nu har jag lyckats glömma när det är ni åker.

Kram tillbaks! Vi åker imorgon. Makens syster fyller år idag så vi ska på födelsedagsmiddag ikväll. Och jag jobbar till kl.17. Undrar när jag ska hinna packa?

• Ninnnis

Blommis, när du berättade om sambons jobb tänkte jag också att det nog ordnar sig ändå! *hoppashoppashoppas*

Åh vad skönt att det blev så lyckat med de andra mammorna igår. Det måste vara guld värt!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans