• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Om det ligger någonting i att ju fler som håller tummarna och skickar positiva tankar på samma gång desto bättre går det, så måste det ju bara gå jättebra för Heloise, Panzer och Elise...

Kan vi inte få en rapport...? *orolig*

• Ninnnis

Soldemor skrev 2010-10-05 11:05:16 följande:
    ...och där blev det fuktigt i mina ögonvrår!

I mina också!

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-05 10:57:01 följande:
    Ninnis-vi får nog sitta i uterummet om vi inte vill bli stela som ispinnar men vi kanske ska försöka boka ett datum (ahhhhhhhh vi som inte har någon ordning vad ska alla tycka )

Äh, bara vi får dina goda bakverk så är vi nöjda

• Ninnnis

Men Lanovia, vad obehagligt med din make! Hoppas att det inte är någon fara och BRA att ni har tagit ledigt resten av dagen. Krama lite extra på maken och hälsa honom från mig.

Flamman, jag håller tummarna för ett smidigt och givande möte! *kramar om*

Usch vad mycket jobbigheter det är i tråden nu...

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-05 13:23:53 följande:
    Så när kommer ni allihopa

Ja, när ska vi bestämma? När passar det dig?

• Ninnnis

Blommis, det blir ju lite att man pladdrar på om allt möjligt mer och mindre väsentligt, fast man innerst inne bara tänker på familjen Heloise.

Vet inte vilken avdelning det tillhör, men nytt VUL på torsdag och preliminärt ÄP på måndag.

Och du, du kan nog vänta dig ett mms ikväll

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-05 14:11:22 följande:
    Ninnis, ditt ÄP hör verkligen till Avdelning Väsentligt! Detta har vui ju för tusan väntat på i åratal känns det som.Men det är ju så många saker, som Lanovias make, Flammans viktiga möte, allt som ryms i en orolig mammas hjärta, graviditetskrämpor och allt vad det är.Klart man måste prata även om annat, men jag märker att min förmåga att fokusera just nu störs helt av tankar på Elise och HeliPanzerfamiljen.Mms? Vaddå? eller, jahaaaa, jag tror jag fattar. No big deal gumman.

Jo, visserligen. Men när jag tänker på Heloise, Panzer och Jullan så bleknar mitt ÄP i betydelse. Men det är klart att det är väsentligt egentligen.

Jag känner också att jag har svårt att fokusera på annat än dem... 

• Ninnnis

Åh herregud! Jag sitter här på jobbet med tårar som rinner och ståpäls på hela kroppen. Finaste lilla familjen! Det finns inga ord för lättnaden att det har gått bra. Jag vågar inte ens tänka på hur nära det var... *ryser*

Heloise, Panzer och Elise, GRATTIS och HEJA och HERREGUD vad starka ni är alla tre!

*mållös*

• Ninnnis

Och TACK för att ni delar allt hemskt och underbart med oss. Och tack Blommis för eminent rapportering!

• Ninnnis

Flamman, du är inboxad.

Blommis, hösten -07 stämmer nog bra tror jag. Det började ju med en "Gå ner 5 kilo till bröllopet"-tråd som blev en "Må bra och glädjas åt varandra"-tråd som sedan flöt ihop med den här bebistråden. Ni har alltså betytt MASSOR för mig de senaste tre åren

Jag läste på Mikabellas blogg att hon hade varit med i Halv åtta hos mig, men jag såg det inte själv.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans