• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-09-24 12:25:08 följande:
     Ninnis: Åh, vad skönt att ha en resa att se fram emot! Det är precis vad du behöver just nu tror jag. Och du är VÄL VÄRD den ♥
    Tack!
  • Ninnnis

*skyndar in på Blommis order*

Snälla lilla Jullan, stanna kvar i Heloises fina mage ett tag till!

• Ninnnis

Hej och tack för välkomstkramar!

Vi har haft det helt underbart. Solat, badat, sovit, strosat i bergsbyar, ätit och umgåtts. Jag har verkligen laddat batterierna.

I morse var jag och gjorde VUL och enligt läkaren ser det ut som det ska. Jag hade 9 stora äggblåsor plus några mindre. Nytt VUL på torsdag och preliminärt äggplock på måndag. *nervos*

Fru E och Blommis, har det hänt något mer för er? *sträcker fram handen för handhållning*

• Ninnnis

Flamman, vad jobbigt med sådana tankar och känslor för T Men du är världens bästa mamma för fina T & K, det vet du väl!

¨*hoppashoppashoppas innerligt att det går bra för Heliose, Jullan & co*

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-10-04 14:43:24 följande:
      Åh äntligen nåt att glädjas åt Härligt att höra att ni haft en bra semester.Och nio äggblåsor, det låter bra för mig som inte är insatt alls i detta. Det är väl rätt bra, eller?

Jag vet faktiskt inte vad som anses vara bra, men kvaliteten är viktigare än kvantiteten så jag tror att det inte nödvändigtvis är positivt att ha många ägg. Men so far, so good eller nåt

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-04 14:50:30 följande:
    Ninnis, jag börjar spraya på onsdag, så jag ska sedan vänta på ny blödning innan det blir sprutstart. Nio äggblåsor hade jag med och det var "alldeles lagom" sa de på kliniken. Man vill ha ett tiotal att "spela med" men inte så många att det blir överstimulering.Förresten Ninnis, du borde ha ett meddelande på din telefonsvarare.

Vad bra att nio är rimligt antal. Snart är du också igång!

Jag har faktiskt haft ett mystiskt meddelande på hemtelefonen... Jag tänkte ringa upp dem och kolla vad det var...

• Ninnnis

Flamman, jag hade ganska mycket liknande tankar och känslornär jag var i tonåren. Hoppas fina T får känna sig som den betydelsefulla och underbara lilla tjej hon faktiskt är!

• Ninnnis

Flamman, var det T´s kompis som omkom i trafikolyckan? Kan det ha satt igång en massa tankar?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans