I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fru E, är det din hoj på bilden?
Rusar in och säger kram och vi ses nästa söndag!
*mot solen*
*skyndar in på Blommis order*
Snälla lilla Jullan, stanna kvar i Heloises fina mage ett tag till!
Hej och tack för välkomstkramar!
Vi har haft det helt underbart. Solat, badat, sovit, strosat i bergsbyar, ätit och umgåtts. Jag har verkligen laddat batterierna.
I morse var jag och gjorde VUL och enligt läkaren ser det ut som det ska. Jag hade 9 stora äggblåsor plus några mindre. Nytt VUL på torsdag och preliminärt äggplock på måndag. *nervos*
Fru E och Blommis, har det hänt något mer för er? *sträcker fram handen för handhållning*
Flamman, vad jobbigt med sådana tankar och känslor för T Men du är världens bästa mamma för fina T & K, det vet du väl!
¨*hoppashoppashoppas innerligt att det går bra för Heliose, Jullan & co*
Jag vet faktiskt inte vad som anses vara bra, men kvaliteten är viktigare än kvantiteten så jag tror att det inte nödvändigtvis är positivt att ha många ägg. Men so far, so good eller nåt
Vad bra att nio är rimligt antal. Snart är du också igång!
Jag har faktiskt haft ett mystiskt meddelande på hemtelefonen... Jag tänkte ringa upp dem och kolla vad det var...
Flamman, jag hade ganska mycket liknande tankar och känslornär jag var i tonåren. Hoppas fina T får känna sig som den betydelsefulla och underbara lilla tjej hon faktiskt är!
Flamman, var det T´s kompis som omkom i trafikolyckan? Kan det ha satt igång en massa tankar?