Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-11-10 13:48:51 följande:
    Ingis-där sa du nåt! Men man måste ju kolla sig i spegeln när man ändå är på toa och det är svårt i mörkret

det får man sluta med....

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-10 13:50:02 följande:
      *Minns sommarens mördarsniglar* Jämfört med dem ligger vi i lä. *grön smiley* 

urk.....hahahahahaha

• ingenjörsbruden

ingenjörsbruden skrev 2010-11-10 13:49:38 följande:
      det får man sluta med....

Eller så får man tända precis när man ska tvätta händerna.....

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-10 13:52:20 följande:

hahaha ja men det var därför de stod i olika inlägg! Skulle kolla vem som är läbbigast humor!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-10 15:22:27 följande:
    Det är jag och Flamman som ska blöda nu, inga andra!!!

Jo för hillsicke....jag osså!!!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-10 15:33:53 följande:
      Jamen haka på då, vi dårar kan blöda ihop

Jag blöööar gäääärna med er!
    Bara jag inte har knivat mig....för då vill jag inte blöa!
    (systerdottern sa längre att hon skulle kniva eller hade knivat sig när hon hade skurit sig)

• ingenjörsbruden

Hvidis: Du måste varit helt matt efter 7 rör blod.... *slår handen för pannen o svimmar lite lätt* Tycker du är en riktig superkvinna som orkar slita så mkt som du gör! Men hur länge till ska du jobba?

Fru Sy: Lilla vännen! Var rädd om dig o inte är du gnällig! O precis som de andra skriver.....graviditer är så olika! *kramar om*

*heja bruttan....heja bruttan...viftar med pompoms o sprallar o hoppar*

Soldemor: Hahaha ja de där beskrivningarna på hus till salu....var det nära till Österlen kanske? (det brukar mäklarna gärna svänga med här nere... är mer Norrlandsmått-"nära"........kanske blev lite sugen att bo kvar?
    Grattis till framgångarna på helgens utställning!

dfk: håller med dig....alla ex-gubbar jag känner till är ärkeas......förvandlas de när de blir ex eller? Tycker osså det är tur att barnen har så underbar mamma!

Idag är jag på utflyckt (?) hela dagen....utomhus så tänk på mig! Verkar få fint väder...hoppas

Massa till er alla

• ingenjörsbruden

Helosie: finner inga ord.......... *KRAAMAR MASSOR*
    *håller tummar o tår för att läkarna precis i detta fallet har tokfel o inte kommer att hitta något*
    Önskar precis som Blommis att jag kunde vara DÄR hos dig....dumma aplånga land!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans