Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Vet ni tjejer...jag har funderat på en rejäl trådträff nästa år någonstans i vårt avlånga land......
    Skulle vi inte kunna träffas på något vandrarhem eller spa eller något annat ställe o bara ha det riktigt bra, umgås o snacka till tusen?!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-09 12:30:15 följande:
     Ingis... som vanligt får du mig att skratta med dina inlägg! Du är underbar!

*stajlar lite o kör runt i 8or med soffan o sprätter lite grus o varvar...kuddarna*

Vi hade osså TryggHansas försäkring som numera är en Trygga Barn.
    Tycker det är supersvårt att jämföra försäkringar.....
    Men syrran sa ngt klokt ang försäkringar.....kolla upp dem ordentligt....för OM barnet skulle ha problem så blir det väldigt svårt att byta försäkringsbolag....
    Hennes äldsta dotter har en av ämnesomsättningsrubbningarna.....en av de som man letar efter i barnets först blodprov......

Fru Bygg: Fyy va jobbigt det är att inte få sova ordentligt!  Hoppas det vänder snart!

Busan är inne i en strålande period....hon sover HELA natten fr 20-08 o sen sover hon fr 10-13 mitt på dagen osså.....oftast ett sovpass till på em på en timme-1,5 h......
    O däremellan så "kutar" hon nästan rundor där hemma....har precis lärt sig svänga med läragåvagnen....dock mest högersvängar.....runtruntrunt knatar hon.....
    Igår lyckades jag lura henne till att gå 10 steg själv....men det är lite läskigt....

Visst hade det varit roligt med STOOOOOOR trådträff!! *drömmer mig bort*
    Men var skulle vi kunna träffas? Mellersta Sverige någonstans eller?

Vi kanske ska försöka boka något tillfälle redan nu.....jag funderade på påsken ....men det är kanske svårt.....några funderingar?

Pingst kanske?

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 13:25:04 följande:
    HÄR ska vi ju vara!!! Ja, jag har ju inget spa förstås, men det finns ett badkar...hihi.

Asch...väljer hellre dig än spa!

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-11-09 13:37:03 följande:
    Trådträff JA Vi rör nog på oss runt 2:a juni helgen, ska ev ta över husvagn till Gotland då, men det kan vi göra sen

Den helgen är ju extra låååång osså....
    Guuuuu så härligt!

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 13:25:04 följande:
    HÄR ska vi ju vara!!! Ja, jag har ju inget spa förstås, men det finns ett badkar...hihi.

Har ni inte rätt mkt vatten på tomten? Går det under utomhusbad eller det är för grunt?

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-09 13:58:04 följande:
      Det rinner en å här nedanför tomten, fast det är en väldigt stenig och dyblandad historia till botten verkar det, och på våren är det väl kallt. Fast framför allt strömt, för en bit bort är det ett vattenfall... Jag när en dröm om ett utomhusspa, ett sådant där där vattnet håller 40 grader. Då ska jag sitta där och dricka bubbel och bada under stjärnhimlen. Då kommer ni väl (också) va?Jag hade faktiskt tänkt slänga ut en fråga om adventsträff här i huset för de som kan och vill typ 2:a helgen, där precis innan lucia, men det är kanske en marig sak att lösa för många?

Hahaha om ni fixar utomhusspa så finns risken att jag sitter där wipswaps en kväll när ni kommer hem....

Kan tyvärr inte 2a helgen ...mamsen fyller 70 på julafton o ska därför bjuda oss på restaurang den 12e!

• ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-11-09 15:12:58 följande:
    Ja, jo det var bra! Skönt att slippa sprutor och att bli så gott som friskförklarad efter att ha trott att jag var blodproppsbenägen i 14 år!

Va skönt!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-09 15:23:43 följande:
    Jag mår illa...Fast jag har ju bett om graviditetssymptom, så nu kan jag ju inte klaga

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans