Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Idag gick Busan själv inne ifrån sitt rum och ut i vardagsrummet.....en sträcka på ca 10 m! Så kan det gå när man har besök av en väldigt duktig promenixare till kompis!

Ikväll är det gåsamiddag hos svärisarna.....vi har gjort efterrätten.....äppelkaka!
    Ska hälla ett tunt lager tosca över den smulpajen så kommer det nog att bli gottigottigottigottgott!

• ingenjörsbruden

Ett stort grattis till tvåbarnsmamman o välkommen lilla puerto!
    Det blir tydligen till att hålla i hatten för det är fart o fläkt i den tösen!

Skönt att höra att det gick bra trotts "bråskan"!

Busan pussade på bilden så du kan väl vb en puss till puerto?!

• ingenjörsbruden

Jag skulle kommentera så mkt mer.......

Flammis: Verkar som maken är på väg på rätt håll...håller tummen för fortsatt rätt väghållning!

Heloise: vilken fin blogg...vågar dock inte läsa så mkt.....men väldigt fint skrivet!

Andbeyond: Hur mår du, vännen?

....ja nu tog minnet slut.....men massa o KRAMAR till er allihopa!!!!!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-14 12:05:44 följande:
    Först och främst: GRATTIS Villemoafamiljen! Välkommen till världen, lilla Puerto Tack för kramar och sympatier. Inget mer blod, lite brunt idag men det ska tydligen vara normalt dagen efter en ofarlig blödning. Ingen smärta heller.Det kan säkert ha varit ett brustet blodkärl, eftersom jag var hård i magen tog jag i ganska ordentligt (ursäkta infon) och det kan kanske påverka resten av underlivet också.Nu har jag fått för mig att brösten är lite mindre ömma, men det kan säkert vara ibillning.Så, jag vet varken in eller ut, men händer det inget mer idag ska jag bestämma mig för att inte vara orolig.

Oh aldrig har jag varit så glad över att höra om brunt i andras underbyxor!!

*KRAMAR BAMSEHÅRT*

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-14 14:15:36 följande:
    Ninnis: "skönt" att höra att det kommit brunt i trosorna. Nu hoppas vi att rött aldrig mer visar sig däri!!

*Bjuder katrinplommon på Ninnis*

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-15 06:47:43 följande:
    Lite senare idag åker vi hem om Ellie klarar doktorns besiktning vilket hon borde göra. Inatt har vi sovit ganska mycket också men jag är fortfarande trött. Vi tränar på amningen också och det går ganska bra, det är ju en hel vetenskap det där!! BM här är väldigt måna om att det ska gå bra och det känns tryggt med tanke på att det inte gick så bra med Moa. God morgon förresten!

Va härligt med hemgång! Hoppas allt går bra hos doktorn o h*n är snäll!

Amning är en hel vetenskap! Hoppas att det också flyter smidigt!

Hvidis: Sura gubbar deporterar vi tycker jag! Hoppas hans humör blivit bättre! Hur mår du själv, gumman? *kramar hårt*

Blommis:

Lanovia: Grattis i efterskott på födelsedagen (?)! Härligt med fest! Kan tänka mig att din make haft lite bry med gästlistan!

Fru E: Kul med shopping!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans