• Soldemor

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hvidbrud skrev 2010-09-24 21:10:20 följande:
    Flamman: nä, vi är inte så lättskrämda här inte..! Det finns ju sånna cykelbyxor med en platta i men det kanske bara finns för män? Eller?

Finns cykelbyxor för damer också, finns välsorterade sportaffärer och cykelbutiker. Skulle inte kunna köra spinning utan, hu nej!

• Soldemor

Måste säga att jag är rätt nöjd med gårdagens utdelning...Siena tog sitt andra certifikat som vuxen, dvs nästa gång blir hn champion - och Isolde blev BIS och utsedd till årets klubbkatt! Matte nöjd? Ja som en klockarkatt som just fått grädde! Så stolt över mina tjejer. Dessutom var Solde fröken charmig solstråle hela dagen. Många tittade på henne och hon blev fotograerad. Hon visade sig verkligen från sin bästa sida. Lillbönan däremot var sur och löpte. Hon vill nog mest hem och göra sköldpaddsfärgade kartonger med svans öreon tillsammans med sin älskade IKEA-kartong.

Idag hade jag gudstjänst med två dop - och 101 pers i kyrkan! Tänk att få ha det varje söndag!
    Nu är det snart dags för musikandakt, sedan åker vi med ungdomsgruppen till LUnd och går på bio. Och i morgon är jag leeeedig....och har ett hem där dammråttorna jagar katterna, så jag vet ungefär vad jag skall göra i morgon, typ

• Soldemor

passionsblomman skrev 2010-09-27 15:34:28 följande:
    : - D  glömde jag ju, det är ju för tusan den bästa!

Min favorit!

• Soldemor

Heloise: Ett litet tips: Man kan gå ut med sina snuttemissar i långt koppel med sele. Då händer inget och du har stenkoll på henne!

Blomman: Testa Feliway, ett sorts kattens ansiktsferomon  (tror jag det heter). Vi har det för att vi slipper konflikter då, men funkar visst även på innekissande katter.

Igår talade jag med en veterinärpolare om p-piller till loppan, för att hon löper så ofta. Men han ville inte skriva ut några, tro0dde att det kanske var ett ägg som fastnat någonstans och nu satt och puffade ut hormoner. Så på torsdag skall loppan och jag till doktorn. Och naturligtvis sätter min fantasi igång med allt det värsta...

Slut från katthörnan!

• Soldemor

Grattis i efterskott på födelsedagen, Flamman! *räcker över virtuella blommor och dito god choklad* Kläder är alltid roligt att få i födelsedagspresent. Iaf om man är intresserad av det.

• Soldemor

Har hittat en skojkurs på universitetet som jag vill läsa. Trodde jag inte när jag tog min examen, att jag skulle känna lässug igen. Vill läsa latin också...

• Soldemor

Aleta skrev 2010-09-28 16:42:08 följande:
    Vad är det för skojkurs Soldemor? Snygga hantverkare? De kanske skulle börja med bilder på offerterna så att man får välja.

Gardell, Jesus och teologin heter den, skall gå på halvfart apr-juni nästa år i Lund

• Soldemor

I morgon skall vi titta på en liten lägenhet i Lund...typ en etagelägenhet på 126 m2! Jo, det är sant! Undrar bara hur många miljoner kr det är i månadshyra. Tydligen renoverad förra året. Låter bra för oss alla!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans