I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
..och syster Bengt heter egentligen syster Bosse
..och syster Bengt heter egentligen syster Bosse
Så kan jag också känna det ibland!
MEN, vad motigt du haft det! Tur att allt är bra med lilla E:s hjärta. Många kramar till dig!
dfk: vad spännande att träffa lillasyster! Ska bli kul att höra om det sen
Daa:
Fru sy: spännande med RUL!
lanovia: jobbigt att bo i byggdam! När vi flyttade in i vårt hus var Moa fyra månader och det var jobbigt med en massa ouppackade kartonger och röra överallt samtidigt som man hade en liten bebis.
Tack! Än finns det tid för pyret att vända sig, om nu inte vattnet skulle gå...
Fru Bygg: att ha mina föräldrar eller svärföräldrarna 300m hemifrån skulle ge mig högt blodtryck varje dag. Nu bor ju bådas våra föräldrar i olika städer och det är bra på både gott och ont. Det hade åtminstone underlättat om de hade bott i samma stad (fast lååångt från oss ) de gånger man behöver barnvakt. Klart vi inte förutsätter att de ska ställa upp jämt med det blir ett projekt varje gång.
Det är konstigt det där med hur mycket ens mamma/svärmor tror att de har att säga till om. Min mamma tycker att jag ska göra som hon tycker passar bäst och sen blir hon stött om jag inte gör som hon säger. Hon har liksom lite svårt att acceptera att vi inte alltid tycker att hennes råd är bra. Sen tror också kära lilla mamma att saker och ting är precis som det var för 32 år sen när jag var barn.....
Innan Moa kom hade jag en bra relation till min mamma men sen hon föddes har den förändrats avsevärt. Det finns fler bakomliggande faktorer som jag inte är riktigt redo att berätta om än, det tar så mycket energi ifrån mig. Energi som jag måste spara inför det som snart komma skall.
Inboxa på du!
*vinkar till Ingis*
Japp, imorgon är det dags! Ja det vore onekligen skönt om hon vänt sig om tills dess så man slipper vändningsförsök. Jag har dock ställt in mig på kejsarsnitt för att förbereda mig mentalt. Jag tror helt enkelt att hon hittat sin sköna ställning i magen, envisa unge...
♥
Vad härligt att åka till Marrakech Aleta!