• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ja, ska nog också ta och gå och sova. Ska ju träffa Bruttan imorgon!!

Sleep tight, don´t let the bad bugs bite! ♥

• Villemoa

Heloise: ja vattkoppor och syra i urinen är precis det ni behöver tänka på också!  Hoppas ni får en mysig dag!

• Villemoa

Idag har jag varit och träffat Bruttan och hennes tjejer och det var MYCKET trevligt!! Lite shopping hann vi med också. Kan säga att Moa och lilla Vild numer har likadana kappor

TACK Bruttan och tjejer för en mycket trevlig dag! ♥

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-23 16:28:41 följande:
      Åh, så mysigt! Fina Bruttan med sina fina tjejer och så fina Villemoa med gulliga Moa och Puerto! *trycker också på gilla-knappen*

Moa valde att vara med pappa idag men de höll sig till samma köpcentrum. Maken passade också på att träffa en kompis. Men snacka om att vi hade girlpower

• Villemoa

Hej Flamman!

Jaa, vi har haft en underbar dag! Nu ska jag snart ta en tupplur för jag är helt slut!

• Villemoa

Daa skrev 2010-10-23 16:36:53 följande:
    Ja, Flamman, det är snällt av dina föräldrar. Det är ju så viktigt med varma skor när det börjar krypa neråt på termometern. Imorgon ska vi till Ikea för att bryta i spjälsängar och sån't, kanske handla lite också. Är det något man absolut inte får missa att köpa när man tar sig till Ikea och är i väntans tider?

Du får absolut inte missa att köpa deras små tvättlappar/handdukar, 10st/29:-. Vi uppdaterade med två nya paket och slängde en massa vi hade sen Moa. Badbalja kanske, sängkläder till spjälsäng.

• Villemoa

Fick precis reda på att en kompis ikväll fått tvillingflickor Båda vägde över 3kg. Nu har hon tre tjejer

• Villemoa

Åååååh Ninnis!! Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas det är ett riktigt plus!!! Plusvågen har startat! ♥ ♥ ♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans