• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Usch Solde, för att ha så där fullt upp att man inte vet vilken ände man ska börja i! Man vill bara gå och gömma sig under täcket tills det på nåt magiskt sätt blir gjort av sig självt!

Förstår tills allt med flytten blir klart! Kraaam

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-10-20 15:58:10 följande:
      Tack för kram, behövs nu! 

Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram
    kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram♥

• Villemoa

Daa: har för mig att inget händer med din SGI. Sista halvåret innan BF kan man gå ner i arbetstid utan att det påverkar. Men jag är inte 100% säker. Vet att på familjeliv kan man få svar på den frågan snabbt om ingen i denna tråd vet säkert. Helt klart ska du inte jobba heltid nu.

• Villemoa

Det sägs att det ska snöa i huvudstaden också men ännu ingen snö här så vitt jag kan se. Vad mig anbelangar så får den gärna vänta till december eller nåt.

• Villemoa

Flamman: tycker att du har helt rätt strategi kring att överlåta ekonomin åt maken. Learning by doing-teorin är väl applicerad på honom iom hans problematik. Det måste liksom bli svart på vitt för att kunna lära sig och gå vidare. Teoretiskt i det här fallet är värdelöst. Sen att det är jobbigt att släppa på kontrollen och oroa sig är en helt annan sak. Styrkekramar skickas virtuellt! Har inte varit hos bm ännu, 11.30 har jag tid så jag kommer in och rapporterar sen. Pyret har iaf varit väldigt aktiv de senaste dagarna. Igår hade jag "hela havet stormar" i magen mestadelen av dagen och jag tycker mig känna att det är lite hårdare neråt. Men det visar sig senare. dfk: 18 november är det beräknat.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 10:41:41 följande:
    Villemoa o Ninnis och alla andra fantastiska trådisar som ger mig styrka och pepp:♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Right back at you! ♥

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans