• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Svenskläraret säger att det heter "svultit ihjäl" (svälta, svalt, svultit).

Jag kommer också ihåg ert tak Aleta! Vilket jävla göra ni hade förra vintern  Tänk att det snart är ett år sen! Hoppas verkligen att målaren kan rädda väggarna!

Vi sitter i soffan allihop och fredagsmyser Vi har ätit jättegod ugnsbakad lax med morötter, lök, senap och fänkol i sås och så har vi tagit en liten promenad. Känner mig en aning tjock i halsen och det ska väl vara för typiskt. Men om jag nu ska bli sjuk så är det lika bra att bli det nu. Vill INTE göra vändningsförsök sjuk!

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-22 18:53:28 följande:
    Villemoa: du får sätta hörlurar i byxlinningen och spela vaya von dios och rulla åttor med höfterna. *vänd dig puerto*

• Villemoa

Aleta skrev 2010-10-22 18:55:46 följande:
    Åttor med höfterna är bra och stora höftcirklar också, jag tror att någon av de rörelserna är till för att fixera bebisen. Däremot kanske inte så bra för fogarna? Annars kan jag dansa med så att det blir vändning snart.

Då får du dansa med för jag tror inte att fogarna skulle bli så glada av stora höftcirklar Dessutom vill jag ju inte att bebisen ska fixeras när hon ligger i säte. Om jag ber gubben sjunga låten kanske hon vänder sig om

• Villemoa

Åh, disco! Kommer ihåg när man var på disco i den åldern. Alla pengar gick åt till godis, snacks och läsk, det var tider det

• Villemoa

Aleta skrev 2010-10-22 18:59:39 följande:
    Kan han inte trumma på magen eller något annat irriterande så att hon vänder sig bort från oväsendet?

Så mycket som jag försökt peta på magen och irritera henne men tror du Puerto vill vända på sig? Icke sa Nicke. Som sagt envis unge

• Villemoa

VAD är det som händer i Malmö egentligen?! Folk skjuts till höger och vänster. Läskigt är bara förnamnet!

• Villemoa

Hvidis: ja, jag läste om det där sms:et i tidningen. Obehagligt! Jag tycker att ni ska vara försiktiga inne i stan också för är man dum i huvudet och skjuter folk till höger och vänster kan man nog göra det överallt!

• Villemoa

Hvidbrud skrev 2010-10-22 21:07:42 följande:
    Ja, det tror jag att du har rätt i! Vi sitter hemma och tittar på tv och vilar magen... Och vi bor på femte, så inga skott genom fönsterna... Hua! Hoppas de haffar galningen/ galningarna och stoppar denna absurda verkligheten snart!

Ja, det gör ni rätt i! Känns läskigt att det finns en ny laserman som går runt och skjuter på folk. Hoppas verkligen de haffar puckot snart!

• Villemoa

Japp, sjöng heter det. Sjunga, sjöng, sjungit.

Japp, kollar Idol! Minnah är grym! Sen gillar jag Jay och Geir också

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-22 22:03:45 följande:
    Ja, det var det jag kände också. Tack Blommis och Villemoa  

För allan del

Håller med dig Blommis om att man kan bli osäker på en del ord.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans