I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
äh räcker inte med en futtig kram men hoppas det tar er en bit på vägen *skickar massa fler kram*
äh räcker inte med en futtig kram men hoppas det tar er en bit på vägen *skickar massa fler kram*
Dumt att lärarna motarbetar de elever som är duktiga och slapplärda. Borde ju verkligen inte vara så.
Fru sy jag tyckte det varierade väldigt mycket från dag till dag hur jag mådde. Känner igen mig mycket i din beskrivning och att man bli orolig när man inget känner.
Ninnis förresten, nej vi tar inte hunden med oss på resan kom fram till att hon får det bättre här hos mina föräldrar än. Blir lättare för oss också, underlättar ju t.ex. otroligt mycket med boende.
Nej nu måste jag sätta fart. hinner jag tittar jag in senare, annars får ni ha det så bra.
Bruttan förresten tror inte vi hinner hälsa på er.
Hej nu är vi hemma igen. Är egentligen bara här för att läsa inboxen, var nyfiken på vad ninnis skrivit. Nu vet jag det men måste också titta in här och vinka till alla. Skall läsa ikapp lite om jag hinner.
Resan har varit super. Lilltjejen varit jätteduktig och snällt åkt bil, hon somnar nästan direkt vi sätter henne i stolen. Under veckan har hon fått en tand, undrar om det räcker med en tand??? Jädrans vad grinig hon varit vissa dar. Känner att det räcker med en sådan här omgång.
Väl
Ähhh, vad hände där? jag var ju inte klar...
Väl hemma igen kastades vi in i renoveringen. pappa är här och köket är totalt urblåst. Ljuvliga reoveringskaos.
Nu skall jag läsa lite här och ta mig igenom massa mail.
Hinner inte läsa ordentligt just nu men en sak har jag förstått i mitt snabba igenom ögnande. Hvidis GRATTIS!!! Så underbart roligt. Inte kul att behöva oroa sig för SGI hoppas det löser sig.
Min lila E fyller 1 år 2 feb, och är alltså 7 mån nu.
Visst har vi väl en Bellabus som fyller nu snart?