Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan jag funderade just på var du höll hus. *kramar om*
    Skönt att det verkar bättre.

• lanovia 08

Med amningen är jag nog mest rädd att jag helt plöstligt har slutat amma och då inte har samma närhet med Ellen. Samtidigt som jag ju känner för att sluta amma snart. Snevridet ja jag vet.
    har verkligen älskat att amma men tycker itne det är riktigt samma sak längre nu när hon är större och spralligare.

• lanovia 08

Idag har E testat fall från högre höjder. Vi hade lämnat henne på sängen väl omgiven med täcken och kuddar för att inte kunna ramla ner medans vi gjorde oss i ordning. Helt plötsligt hör vi en duns och gallskrik.
    Allt gick bra och hon mår bra nu men skrämde oss rätt rejält. Och nu har vi lärt oss att den mur som alltid fungerat så bra inte fungerar längre.

• lanovia 08

Jag har testat surströmming och jag kan bara säga: spring så fort bena håller ifall någon bjuder er på det.
    Tvi, smakar ju rutten fisk!

• lanovia 08

Hörrni skånebor, hur har ni det på söndag? Jag och Ingis tänkte träffas för en fika då. Någon annan som kan/vill då?

Var så mycket mer jag skulle skriva men är helt slut nu.

Ninnis, hur kändes det att ta första spurtan?

Godnatt

• lanovia 08

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:55:12 följande:
    Och så har jag snusat bebbe hela helgen. Så underbart ljuvligt de luktar Lilla Orena är så snäll och glad och pluttig, så man blir nästan sugen att skaffa en tilll Men bara nästan! Men maken skulle inte tveka ett ögonblick

• lanovia 08

Inte den jag har fått testa.

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:55:49 följande:
    Du hädar Lanovia. Surströmming är en delikatess  

• lanovia 08

Tackar för alla grattis.

Ankan grattis ni också! Låter mysigt med fika vid festlokalen.
    vi skall inte fira så mycket idag har fullt upp här med renoveringen. Men skall ju till Malmö/Lund i helgen så då får vi passa på att fira lite extra. Har bokat in oss på fint hotell och går väl säkert och äter på...... ja gissa var.
    Fick jättefina blommor och choklad idag av maken. Hade jag inte räknat med.

• lanovia 08

Hinner inte skriva mer nu hoppas jag hinner mer senare.
    *kramar alla*

Fru Bygg, ja en fika med Lanovia och Ingis går inte av för hackor.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans