• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-10-22 22:05:22 följande:
    *går och häller upp lite mer vin*  

Ta ett för mig också!

• Villemoa

Im yours skrev 2010-10-22 22:27:47 följande:
    Hahaha ....... kom ihåg en grej med ord. En något berusad vän gick och funderade ........... Det heter en morot, flera morötter. Då måste det heta en kanot, flera kanötter. Mina vänner vad säger man egentligen i plural, kanotar eller? En kanot, flera ????????? Puss och kram allesammans. / Liz

*vink, vink*

Kanötter Det heter flera kanoter.

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-22 22:11:51 följande:
    Alltså hon den kärringen på jobbet som tror att hon är chef över mig och ekonomichefen, hon är en sån pain in the ass. Och pinsam. Hon är så jävla dålig på engelska. Inget fel med det, men när man ska korrespondera med högre chefer hos kunder så kanske man skulle ta hjälp av dem som har engelska som modersmål i företaget (vi har en sån) eller av mig t ex (jag är ingen expert men jag har pratat och korresponderat på engelska med kunder i 10 års tid dagligen samt läst 10 p på högskola, visserligen var det ett tag sen så pratet blir skruttigt men i skrift blir det begripligt iaf), men nej... istället skickar hon iväg såna mejl så varken jag eller kollegorna, än mindre engelsmännen fattar vad hon menar. Det är så j-a pinsamt    Och svaren hon får begriper hon inte heller, utan stressar upp mig och andra i onödan. FAstän jag säger att "om du läser lugnt o sansat så står det så här..." Nej, nej, hon har redan dragit en slutsats och ids inte ens lyssna på vad jag säger. GAaaaah   Daa: Ring FK måndag morgon och KRÄV att du får prata med din handläggare! Ditt ärende finns visst, du har ju fått ett brev! Muppchefen behöver ta och rycka upp sig.    

Vilken überkärring!! VARFÖR kan hon bara inte inse att hon inte är bäst på allt!? Pinsamt är bara förnamnet *fnys*

• Villemoa

Heloise: ja, varför ska de envisas med att göra testet om snäckorna ändå är för stora?! Hoppas de låter bli henne imorgon så ni får ha en mysdag med första badet och allt!

Hur är det med dig och såret och allt?

• Villemoa

lanovia: jag tyckte det var lite charmigt med Pyrets omdöpning

Vad skönt att ni har bett och får hjälp!

• Villemoa

Flamman: det blir ett namn på E här också

Heloise: vad skönt att ditt sår läker bra! Ja, jag har förlikat mig vid tanken på ett snitt. Det blir nog bra hur det än blir.
    Nattinatt och sov så gott! ♥

• Villemoa

Norrskensflamman skrev 2010-10-22 23:02:13 följande:
    *pustar ut* Geir fick vara kvar i Idol!

Helt otroligt att både han och Linda hängde löst! Det skulle varit Elin och Daniel istället.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans