I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hej tjejer. Som ni kanske förstått på min frånvaro mår jag inget vidare, självklart är jag (vi) glada, eller rättare sagt överlyckliga över att jag är gravid men det är jobbigt just nu. Hoppas så att det snart blir bättre.
Tyckte att det började bli lite bättre i helgen, men nu har det gott mer åt andra hållet igen de senaste dagarna. Igår skulle jag varit på akupunktur men jag fick ringa och anboka för jag kände att jag inte fixade att köra de 6 milen själv. Blev sittande på badrumsmattan med balsam i håret för att jag inte klarade att vara kvar i duschen och fixa det... så klarar man inte duscha ska man nog inte sätta sig i bilen och köra massa mil.
Vågen pekar neråt, än så länge funkar det men borde nog inte gå ner mycket under 60 kg och dit är det inte långt nu. Tycker att magen putar även fast jag tappat kilon, men det är väl inte möjligt att det syns ännu? När brukar det börja synas?
Nu ska jag försöka få i mig en kopp fruktsoppa, det är vad jag brukar få i mig under dagen. Sen på kvällen kanske jag får i mig en halv portion mat, om jag har tur.
Tänker på er och läser vad ni skriver men orkar inte i dagsläget kommentera.
Många kramar från mig.