• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Hur är det med lilla Blomskottet idag?

• Ninnnis

Vi har precis kommit hem från en två timmars skogspromenad med ömsom regn, ömsom sol. Nu gör maken varm choklad och mackor som vi ska ta med oss till soffan och kura med filt och film. Mysigt! 

• Ninnnis

Flamman, kram och hoppas det blir en bra dag. Grattis till bilen! Och tillnegativt test. Eller?

Heliose, det är inte tt dugg konstigt att du reagerar och vill skydda ditt barn. Och okänsliga sköterskor borde inte jobba på neo

Jag ställer mer än gärna upp som stöd och gråtaxel! Men ciggen och fyllan får du stå för Hoppas lilla Elise mår bra idag.

• Ninnnis

Vi har precis varit ute på långpromenad i solen. Nu blir det städning och rensning av kartonger. *zzz*

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-11-07 16:41:11 följande:
     Ninnis-maken har nog inte riktigt fattat det och inte jag heller, men han håller gärna handen på magen när vi ska sova och ser till att jag inte stressar eller dricker för mycket kaffe

Låter ungefär som min man

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-11-07 17:36:48 följande:
    Idag har varit en sämre dag, har legat i stort sätt hela dagen. Är som jag är pigg varannan dag och sen blir jag liggande dagen efter...

Vad tråkigt! Börjar du jobba imorgon?

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-11-08 10:18:40 följande:
    Igår var en bra dag. En sån där normal dag med en glad pappa i familjen och därmed också en glad mamma och glada barn. Så där som jag önskar att de flesta dagar var.

Det glädjer mig oerhört!

• Ninnnis

Lanovia, hoppas maken får må bättre nu. Din födelsedagsaktivitet kommer kanske väldigt lägligt för er båda två? Spännande, för övrigt. Mysig tradition

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans