• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-11-08 16:16:24 följande:
    Vart på fötterna är det jag inte ska trycka? Jag vill inte ha blod! *funderar på att lägga mig ner för att undvika allt tryck*

Bra idé! *lägger mig bredvid*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-08 16:47:30 följande:
      Har du sett så tydligt man ser stjärnorna nu i vintermörkret? *pekar på Karlavagnen*Kolla! Ett stjärnfall! Då får man önska....*önskaönskaönska*

Oooh! *önskaönskaönska*

• Ninnnis

Jag såg ett stjärnfall på väg till jobbet under ruvartiden. Och maken såg ett i Grekland strax innan äggplocket...

• Ninnnis

På tal om det så har jag fått fem praktfinnar på hakan som har formaterat sig ungefär som Karlavagnen...

• Ninnnis

Andbeyond, HURRA vad glad jag blir över att du mår bra! Glädjen riktigt sprudlar om ditt inlägg Härligt!

• Ninnnis

Jag har aldrig haft speciellt mycket finnar, men nu har det brutit ut ordentligt. I "kroppen-vecka-för-vecka-beskrivningarna" står det att man kan få pormaskar i vecka 6-7. Pormaskar?! Praktfinnar är en mer rättvis beskrivning. Nu räknar jag till sju stycken i hakregionen, och till och med maken håller med om att det ser ut precis som Karlavagnen.

Charmigt.

(Tack och lov för i.d bare mineral)

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-08 19:57:59 följande:
    Gas? Va? Har ni gas i magen? Har jag ingen aning om! (fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis) 
    Hvidbrud skrev 2010-11-08 19:58:38 följande:
    (pruuuuuuutt)

Precis min humor!

• Ninnnis

Det heter nog formera sig, inte formatera sig. Men det skulle inte förvåna mig om de är kapabla till det också.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans