• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

lanovia 08 skrev 2010-11-11 10:19:28 följande:
    Gissa om jag blev full i skratt i går kväll efter att spillevinken hade somnat. (kan inte sluta använda det namnet på henne med tanke på hur hon är till sättet ).Visst att man kan hitta henne i alla möjliga ställningar efter att hon somnat, som Pippi Långstump, hela kroppen upp på kudden etc etc.Men igår tog hon nog priset. Kolla under mina starka bilder.

Men lilla skruttan! *hjärtar Spillevinken*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-11-11 11:46:33 följande:
    Var det förresten ingen som hade något lugnande och uppmuntrande att säga om stillastående midjemått? Till exempel: magen växer etappvis, barnen växer ändå, SF-måttet ökar i alla fall...Jag bara gissar och hoppas och finner tröst i härjningar och parvlande.

Nu kan jag tyvärr inte så mycket om just detta ämne, men jag har fått lära mig att när det handlar om graviditet så är det allra mesta heeeeeeeeeelt normalt

*hjärtar parvlarna*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-11 17:16:00 följande:
     .Tillägg: när sambon kom upp och undrade hur det var med mig sa jag:"jag har molvärk i mgaen så jag ligger och är rädd att gå upp och möta verkligheten""jaaa, jag förstår PRECIS hur du känner-jag har så JÄVLA ont i ena skinkan idag!"

Det känns som en såndär kommentar som man ångrar samma sekund som den lämnar strupen...
  • Ninnnis

Åh herregud vad mitt inlägg är malplacerat! Förlåt, finaste Heloise, jag såg bara det översta inlägget på sidan och började sedan läsa där jag slutade igår. Jag måste lära mig att läsa ikapp innan jag kommenterar...

• Ninnnis

Heloise, vilken fruktansvärd situation ni har hamnat i. Att kastas mellan hopp och förtvivlan och leva i ovisshet måste vara oerhört påfrestande. Hon verkar så fin och stark, er lilla dotter. Och du och Panzer verkar så starka ihop. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är några som helst fel på henne och att ni kan få vara lite ifred alla tre.

Och du, oavsett resultat så är det aldrig, på något som helst sätt, ditt fel. Elise kunde inte har haft en bättre mamma (och pappa)!  

• Ninnnis

Heloise skrev 2010-11-12 07:37:16 följande:
    Japp, vi ska läsa Pippi idag och bara mysa ifred, den bra sjuksyrran( det finns iofs fler) jobbar idag

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans