• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Norrskensflamman skrev 2010-11-09 14:53:14 följande:
      Ja, jag menar det. En träff ganska snart hos dig och sen på sikt, när alla bebisar pluppat ut och växt till sig lite, så vore det ju ypperligt att träffas däruppe med ungar och karlar och hundar och hela konkarongen, lämpligtvis i samband med nåt lov eller nån långhelg. GUD vad ROLIGT det skulle vara  *blir eld och lågor*

Åh vad kul!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-09 15:09:53 följande:
    Nä, jag anade att det där med december skulle man varit lite tidigare ute med...Det är jämt så mycket överallt då.

Fast om det var 4-5 december du menade så kan jag!

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-11-09 15:12:58 följande:
    Ja, jo det var bra! Skönt att slippa sprutor och att bli så gott som friskförklarad efter att ha trott att jag var blodproppsbenägen i 14 år!

Vad skönt!

• Ninnnis

Jag mår illa...

Fast jag har ju bett om graviditetssymptom, så nu kan jag ju inte klaga

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-09 15:38:24 följande:
    Hörni, kollar ni på "Så mycket bättre"? Om ni inte gör det så måste ni börja!Jag menar, ta exempelvis den här versionen av Petters låt:www.youtube.com/watchSkit i om det är fredag, här är den på repeat. HERREJÄVLARS!!!! Jag satt i soffan och SKREK att "JAG VILL UT OCH PARTAAAAAAAAA" och min sambo stirrade på mig som om jag var en alien som bytt ut hans hemkära tjej. Jag har inte haft sådant dansgolvssug på åratal!HUR mycket sätter ni emot på att detta blir en version som kommer att PACKA dansgolven i vinter?

Jag har bara sett ett halvt program och det råkade inkludera just den här låten i fredags. Grym!

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-11-09 15:34:03 följande:
      Ska man börja med att säga Grattis kanske Ja det är konstigt det där, när man inte känner något vill man ha masa symtom men sen när de väl kommer vill man bara att de ska gå över Mår du riktigt dåligt eller hur känns det?

Hehe

Nä, det känns helt ok. Det kommer och går så det är inte så farligt.

• Ninnnis

Aleta skrev 2010-11-09 15:49:02 följande:
    Tänk er den i fleece! I 30 graders värme!!! (Och givetvis med byxor och tröja under, det ingår liksom eftersom det är lite slitsar och hål i sidorna där det borde vara fickor men bara är...hål!?

• Ninnnis

Fru sy skrev 2010-11-09 19:40:24 följande:
    Förresten så var det en elev idag som undrade vad jag varit så länge. När jag berättade att jag är gravid och har legat hemma och kräkts sa han: Jag som trodde du legat hemma och ätit chips och dip och kollat på fotboll och att det var därför du blivit lite tjock

Åh vad mysigt med fladder!

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-11-09 18:40:03 följande:
    Och en bamseträff haär på vårkanten när äppelträden blommar typ vid pingst vore vär bra?

Bamseträff hos dig i pingst spikar jag gärna redan nu!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans