I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fiiiiiiiiiin mage!
Fiiiiiiiiiin mage!
Daa, vilken vecka är du i nu?
Bruttan,
Apropå Alvedon/Panodil så måste det väl bero på mängden som konsumeras? Det stod väl ingenting i artikeln om hur mycket/ofta kvinnorna tog?
Min BM (hihi) hade inte hört talas om undersökningen och menade att rekommendationerna från dem fortfarande gäller, alltså att det är ok. Hon sa också att "det är farligare för dig att ha feber än att ta en Alvedon".
Dett är tredje dagen i rad som jag har huvudvärk. Jag har inte tagit något de andra dagarna, men nu orkar jag inte ha ont längre. Nu har jag tagit Panodil Zapp, jag hoppas inte jag skadar mitt ofödda barn nu...
Egentligen tycker jag det är dumt att de publicerar en sådan undersökning som "kräver med forskning". Det ger bara gravida dåligt samvete och ångest, kanske helt i onödan.
Tänk vad tiden går fort!
"kräver MER forskning", skulle det stå.
Bruttan, tur att dina fina döttrar har dig som mamma!
Blommis, jag håller med dig.
Tidigare kunde jag mycket väl ta en tablett ocg gå och träna, fast jag visste att huvudvärken berodde på tex. sömnbrist. Nu tar jag hand om mig betydligt bättre och går hellre och vilar istället. Men den här gången hjälpte ingenting, tyvärr.
Ja, det kändes oundvikligt. Men det är trist att man samtidigt ska få dåligt samvete för att man äventyrar sitt ofödda barns hälsa.
Hur mår du, Blommis? Tar du Crinone eller liknande? Får du några biverkningar av det?
Nä, du ska vara ärlig!
Jag förstår precis, därför skickar jag en extra stor kram och varma tankar till dig.
Jag fick förresten Crinone som är en gel med applikator. Den skulle bara tas en gång om dagen och det kom inte ut speciellt mycket. Den verkar lite smidigare än dina...