I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lanovia: 5 år! ♥ Mysigt.
Blommis, tack för Bruttanrapporten. Hade tänkt messa henne igår, men det försvann i röran som det mesta annat. *hjärtar blompojken*
Heloise: Ååh, jobbigt med din förkylning.
Tack för varningen om fler blanketter. Måste få iväg det där första snart...
Jag tyckte att "Tre sekunder" var sjukt spännande. Först vågade jag knappt läsa den och senare kunde jag inte lägga ifrån mig den. Jag har haft lite svårt för språket, för det är ju inte helt grammatiskt korrekt, i alla fall inte som man får lära sig att man "ska" skriva. Några böcker senare tycker jag att språket blir väldigt effektfullt och passar väl in i sammanhanget.
Jo, lanovia, du undrade om ultraljudet. Ja, det gick bra. Det var skönt att få veta att tvillingarna har varsin uppsättning av det mesta, för det är den mest gynnsamma tvillinggraviditeten eftersom de inte kan stjäla näring av varandra. De har gott om plats fastän jag är ganska liten än (tycker jag iaf). Möjigen är det en flicka och en pojke, men det gick inte att säga säkert eftersom de inte var stilla nog länge. ♥
Ett minne har vi särskilt roligt åt: det hände några gånger att den tvilling som det för tillfället inte mättes på ställde till det genom att trilla i vägen. En gång dök den upp med ansiktet vänt mot skärmen och de små händerna på var sida om ansiktet. Det krävdes inte så mycket fantasi för att föreställa sig hur den utbrast "Här är jag! Titta på mig!"