Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Låter underbart med shoppingresa :) jag letar febrilt efter ett par skor till mitt bröllop men det verkar hopplöst att hitta i sverige. Skulle behöva göra en shoppingresa till london åtminstone, vore mysigt kring jul men just nu är vi inte så täta när jag går på a kassa.
Vad tänkte du ha för skor då? Det går ju att beställa från utlandet med, nog för att det är mer chansning men... om man verkligen inte får tag i det man ska ha här hemma.
Jag hoppas väl på att hitta några i NY...
Jag har förresten bestämt mig för att ringarna kommer att göras hos Guldsmedjan på Allégatan. Så ni andra som funderar på att göra ringar av material som ni redan har, jämför med Guldsmedjan... väldigt bra priser och de har bra rykte också enligt min svägerska, hon gjorde sina ringar där förra året och de är väldigt fina!
Arbetskostnaden för att göra om tre ringar (m2b ska också göra om sin) och sätta i diamanterna i min vigselring blir ca 4450 kr.
Coolt!
Men då är det ju lätt att beställa ifall man hittar på nätet iaf. Hittar du inget?
Begagnade på blocket/tradera då?
Annars kanske man kan sy på sina egna paljetter? Hihi! Home made! ;)
Haha, den där lilla funderingen blev verklighet... vi har bokat bröllopsresa till Maldiverna!! Wohooooo... blev inte så dyrt som jag trodde.. eller det beror väl på hur man ser det iofs :P
15400 kr per person, då ingår flyg samt sjöflygtransfer till ön vi ska till (Kuredu) och boende i beach bungalow i 9 nätter med halvpension (stor frukost och middagsbuffé). Helt ok pris för vad man får tycker jag!
Nu har jag fått tag i en underkjol som jag gillade. det är både tyl och ringa r på den och det bästa av allt är att den kostade inte mer än 100 kr.
Hur går det er alla nu? kommer ni någon vart eller är ni som gått som färdiga?
//a6-vis
Annars har vi köpt en del dekoration och min lillebrors ska designa våra inbjudningar som vi bara ska skriva ut på skrivaren :) billigt och bra!